مسئول بسیج پیشکسوتان استان بوشهر خبر داد

ارسال 300 میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه به زلزله‌زدگان سی‌سخت

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر از ارسال 300 میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه به زلزله‌زدگان سی‌سخت استان کهگیلویه و بویر احمد هم‌زمان با عید سعید مبعث خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۷۶۹۰
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علی قاسمی گفت: این کمک‌ها در قالب 120 بسته معیشتی تهیه شده است که ارزش ریالی هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال است.
ارسال 300 میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه به زلزله‌زدگان سی‌سخت
وی افزود: این بسته‌های معیشتی توسط قشرهای مختلف مردم و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان بوشهر جمع‌آوری شده است که کانون پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان بوشهر همکاری زیادی را در راستای جمع‌آوری و توزیع این کمک‌ها انجام داده است.
این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به تدابیر مقام معظم رهبری مبنی بر توزیع کمک‌های مؤمنانه، پیشکسوتان بسیجی استان بوشهر نیز از اولین مرحله توزیع این کمک‌ها تاکنون با حضوری گسترده در این کار خداپسندانه شرکت کرده‌اند.
تاکنون سه مرحله توزیع کمک‌های مؤمنانه در استان بوشهر انجام شده است که مرحله سوم این کمک‌ها در پنج بازه زمانی هفته بسیج، سال روز آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، سال روز ولادت حضرت زینب (س)، سال روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر انقلاب اسلامی و ابتدای ماه رجب تا عید مبعث انجام شده است.
ارسال 300 میلیون ریال کمک‌های مؤمنانه به زلزله‌زدگان سی‌سخت
انتهای پیام/
ارسال نظرات