خبرهای داغ:
مسئول مرکز تولید و نشر آثار دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج:

استان همدان در بحث فضای مجازی جزء رتبه‌های برتر کشور است

همدان-مسئول مرکز تولید و نشر آثار دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج گفت: استان همدان در بحث فضای مجازی رتبه خوبی دارد که معمولاً بین رتبه ۳ تا ۵ کشوری است.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۴۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۱

استان همدان در بحث فضای مجازی جزء رتبه‌های برتر کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج، مهدی جعفری در جمع فرماندهان و ارکان گردان‌های سایبری همدان اظهار داشت : بستر فضای مجازی؛ بستری است که فعالیت کردن در آن هم خطرات و هم فرصت‌های بسیار خوبی دارد.

وی افزود: بسیج و سپاه شرایطی را فراهم کرده که ما امروز بتوانیم در بستر فضای مجازی فرصت‌هایی را ایجاد کنیم برای اینکه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم؛ بتوانیم جامعه را به سمت اصلاح پیش ببریم و همچنین به لحاظ رفتارهای اجتماعی فرهنگی و روشنگری کنیم.

مسئول مرکز تولید و نشر آثار دیجیتال سازمان فضای مجازی بسیج ادامه داد: امروز در فضای مجازی به جایی رسیده‌ایم که بتوانیم در مقابل وطن فروشان داخلی؛ کینه‌توزان بین‌المللی و خارجی بتوانیم بایستیم و پاسخ دهیم و شبهه در افکار و آرمانشان ایجاد کنیم.

وی گفت: امروز جریان انقلاب اسلامی در فضای مجازی صرفاً جریان پاسخگو نیست که فقط مورد سوال و شبهه قرار گیرد بلکه در فضایی قرار گرفته‌ایم که می‌توانیم از موضع دفاعی خارج شویم و حملات آفندی به دشمنان داشته باشیم و اینها همه به برکت زحمات جهادی شما است و امیدوارم که با همین روحیه و انگیزه این مسیر ادامه پیدا کند تا به اهداف عالی مد نظر نظام وانقلاب برسیم.

جعفری گفت: استان همدان در بحث فضای مجازی رتبه خوبی دارد که معمولاً بین رتبه ۳ تا ۵ کشوری است، این در صورتی است که امکانات و منابع مالی استان همدان در مقایسه با استان‌های دیگر بسیار پائین است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنید نیروهای توانمند و با استعداد بیشتری تحت پوشش قرار بگیرند و از ظرفیت‌ آنها بیشتر استفاده کنید تا به لحاظ اثرگذاری در استان و هم به لحاظ جریان سازیش در کل کشور مطلوب واقع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار