مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

انقلاب امام برگرفته ازفرهنگ نبوی است/مردم اعتراض به عملکرد ضعیف مسئولان را پای صندوق رای نشان میدهند

ساری-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ نبوی است و شباهت های بسیار زیادی بین انقلاب رسول الله (ص) و انقلاب اسلامی ما وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۴۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست بصیرت افزایی وروشنگری کارکنان نیروگاه شهید سلیمی نکا به مناسبت رحلت امام (ره) و قیام پانزده خرداد و انتخابات با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا  برگزار شد.

حجت الاسلام تسخیری در این نشست،با اشاره به اینکه نمونه ای مثل انقلاب و نظام اسلامی در نیا نمیتوانیم پیدا کنیم، گفت: نوع مدل حکوت انقلاب اسلامی در دنیا بی نظیر است و  برقراری این حکومت جز آرزوهای ائمه معصومین( علیهم السلام) بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه پیامبر (ص) بشارت حکومت اسلامی را به سلمان فارسی دادند، افزود: انقلاب اسلامی برگرفته از فرهنگ نبوی است و شباهت های بسیار زیادی بین انقلاب رسول الله (ص) و انقلاب اسلامی ما وجود دارد.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه به این شباهت ها پرداخت و اضافه کرد: در هر دو جامعه رهبری دینی ، حکومت را درست دارد.شعار، شعار توحید است و دعوت مردم به سوی خداست نه به سوی خود.رسول الله(ص) با شعار توحید مردم را دعوت به اسلام کرد، امام راحل نیز برای قیام  شعار توحیدی داده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ، در دوران رسول الله(ص) مسئله بر سر معیشت نبود، گفت: مسئله جهالت و ضلالت، و ذلت انسان ها بود که پیامبر(ص) آمدند تا مردم را از گمراهی و غل و زنجیری که استکبار بر مردم زدند، برهانند. امام نیز انقلاب کرد تا مردم را زیر یوغ استکبار و استبداد نجات دهد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه قیام امام، برسر اسلام بود نه مسئله اقتصاد، افزود:امام در پی نجات ملت از ظلمت به سمت نور بوده است لذا شعارهای امام توحیدی است. در سخنرانی امام نمی بینید مگر اینکه به وحدت کلمه و توحید الهی دعوت کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه پیامبر(ص) بنای خود را برای مبارزه بااستبداد و استکبار گذاشتند گفت: امام نیز برای انقلاب ، ارتباط خود را با مردم برقرار کرد و در مقابل استبداد و استکبار ایستاد.

خبر

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با بیان این مطلب که پیامبر (ص) برای مبارزه با طاغوت ذره‌ای مردد نشده است، اضافه کرد: امام راحل در تمام دوران مبارزه با طاغوت امام ذره‌ای در این مسیر تردید نداشت.

او با تاکید براینکه استقامت و مقاومت پیروزی از اسلام است خاطرنشان کرد: نصرت از جانب خداست و فتح اسلام نزدیک است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: امام راحل به هدف خود اعتقاد داشت و میدانست نصرت خدا می‌رسد و پیروزی نزدیک است.

حجت الاسلام تسخیری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امام راحل با توکل بر خداو به پشتوانه مردم انقلاب اسلامی را بوجود آورد، گفت: دشمن بعد از ارتحال پیامبر (ص) انقلاب را به انحراف برد، اما بعد از ارتحال امام خمینی انقلاب به انحراف نرفته است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، راه ما راه امام، مکتب ما مکتب امام و مقصد ما مقصد امام است، گفت: دشمن وقتی روی این موضوع ناامید شد، شیوه اش را عوض کرد. بهترین جایگاهی که دشمن برای خود فکر میکرد تا ولایت فقیه را تضعیف کند، به نهاد‌های زیرمجموعه رهبری حمله کند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح براینکه دشمن به سپاه، شورای نگهبان، و .. هجمه میبرد، اما سپاه هرروز قوی‌تر شد و شورای نگهبان در انجام  تکلیف و وظیفه خود  مصمم‌تر می‌شد، اضافه کرد: دشمن وقتی از سپاه هراسی ناامید شد، روشش را عوض کرد و این بار مردم را نشانه گرفت.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: تغییر افکار عمومی و نفوذ در اذهان مردم، از اهداف دشمن است تا مردم را از امام جدا کند و دیگری نفوذ در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر است.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمن با تبلیغات سنگین برای تغییر افکار دست به کار شده است و در تلاش است تا باتغییر افکار، بر قوه مجریه و قوه مقننه تاثیر بگذارد، بیان کرد:دشمن کاری کرد که نمایندگان مجلس ششم تحصن کردند و اپوزیسیون نظام شدند.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه عده‌ای رسما اعلام می‌کنند، ما چاره‌ای جز لیبرال دموکراسی نداریم و دولت ما لیبرالی است، گفت: مردمی که باید پشتوانه نظام باشند، دشمن در تلاش است تا بین نظام و مردم فاصله ایجاد کرده و آن‌ها را دلسرد کند و این برنامه اصلی دشمنان است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دشمن با ایجاد شبهه در جامعه نسبت به انتخابات، میخواهد حضور حداکثری صورت نگیرد، خاطرنشان کرد: مردم ما همان مردمی هستند که وقتی حاج قاسم شهید شد، قریب به ۲۵ میلیون در تشییع پیکر مطهر سردار دل‌ها حاضر شدند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه حاج قاسم تمام زندگی خود را وقف مردم کرده است، گفت: مردم قدرشناس هستند و عملکرد را می بینند و اگر امروز گلایه دارند بخاطر عملکرد ضعیف دولتمردان است.لذا راه تغییر، قهر مردن باصندوق نیست بلکه حضور پای صندوق رای است.

 به گفته حجت الاسلام تسخیری جایگزین کردن انسان مومن و فعال به جای انسان بی تعهد و منفعل راه مهم تحول در جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح بر اینکه مردم اعتراض خود را پای صندوق رای و نه گفتن به تفکر لیبرالی  نشان می دهند، افزود: مردم با نظام مشکلی ندارند اما با ضعف مدیریت انتقاد دارند.

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه حضور حداکثری دشمن را به عقب می‌راند، گفت:یک مدیر شجاع میتواند تحول آفرین شود؛ لذا هرجا بچه‌های انقلابی روی کار آمدن کار روی زمین مانده انجام شد.

به گفته مسئول دفترنمایندگی،   ولی فقیه در سپاه کربلا اقتدار جمهوری اسلامی به انتخاب درست ۲۸ خرداد بستگی دارد چرا که عملکرد قوی، فساد ستیز، با ایمان، متعهد، دلسوز، مردمی، درد آشنا به مردم میتواند کارساز باشد.لذا کسانی که مردم را از انتخابات منصرف میکنند از روی دلسوزی نیست و میخواهند بین مردم و نظام فاصله ایجاد کنند.
 
انتهای پیام/

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها