خبرهای داغ:
همدان-تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) و انتخابات ۲۸ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۸۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
بیانیه تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) و انتخابات ۲۸ خردادبه گزارش خبرگزاری بسیج، تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان در آستانه سالگرد ارتحال امام (ره) و انتخابات ۲۸ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

حضرت امام خمینی (ره). صحیفه نور. ج. ۱۵. ص. ۲۸ «آن کسی که به حد رأی دادن قانونی رسیده، واجب است که در پای صندوق‌های تعیین رئیس جمهور حاضر شود و رأی دهد. اگر چنانچه سستی بکنید کسانی که می‌خواهند کشور را به باد فنا بدهند ممکن است پیروز شوند. هر مکلف همانطور که باید نماز بخواند، همانطور باید سرنوشت کشور خودش را تعیین کند. ما یک سیلی خوردیم از اشتباه. نباید اشتباه تکرار شود.»

مردم بصیر دارالمؤمنین و دارالشاهدین استان همدان:

بار دیگر نظام اسلامی در معرض آزمونی سرنوشت‌ساز قرار گرفت و این بار آزمونی سخت‌تر و مهمتر از همیشه در پیش است. انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا  به دلایل متعدد حسّاس‌تر از همیشه است:

ملّت ایران در سال‌های اخیر تحت شدیدترین فشار‌های دشمن خارجی؛ خیانت عوامل داخلی و بی‌تدبیری برخی مسئولان  قرار گرفته و بخش عظیمی از جامعه تحت این فشارها، خیانت‌ها و بی‌تدبیری‌ها  دچار آسیب‌های جدی در معیشت خود گردیده‌اند.

همزمان توطئه‌ها و تحرکات سیاسی-امنیتی و نظامی دشمن در منطقه بالا گرفت تا جایی‌که اقدام به ترور سیدالشهدای مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» نموده و در جای جای منطقه از افغانستان و یمن تا نوار غزه و شامات دست به جنایات ضد بشری زدند و طبیعی است که این جنایات و تحرکات در راستای ضربه به منافع و اقتدار منطقه‌ای ایران بزرگ صورت گرفته است.

جبهه رسانه‌ای و فکری معاند ماه‌ها است با شبهه‌پراکنی، تخریب و ایجاد تردید، با سواستفاده از مشکلات اقتصادی کشور و بی‌تدبیری مدیران در مدیریت بحران‌ها و نیز با بهره‌گیری از شرایط شیوع ویروس کرونا؛ در پی القای ناکارآمدی نظام و ناامیدی و خودداری مردم از حضور در صحنه مشارکت و دفاع از انقلاب اسلامی است.

ملت بزرگ ایران دست جنایتکار دشمن را پشت پرده جنگ روانی و کمپین‌های شیطانی ضد نظام می‌بیند و آگاه است که مشکلات امروز کشور نتیجه انتخاب است و نه انقلاب؛ و قطعاً نظام اسلامی با روی کار آمدن دولت جوان انقلابی و مدیران شایسته اسلامی؛ کارآمد بوده و زمینه‌ساز تحقق گام دوم انقلاب و تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

بدیهی است حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات ۲۸ خردادماه؛ همراه با انتخاب مدیران در طراز نیاز‌های جامعه و مطابق با معیار‌های اصلح در کلام امام عظیم الشأن (ره) و مقام معظّم رهبری، مطلع نجات و حل مشکلات و حرکت کشور به سوی تشکیل ایرانی قوی و آباد خواهد بود.

رزمندگان تیپ پرافتخار انصارالحسین (ع) استان همدان ضمن تبریک پیروزی شکوهمند جبهه مقاومت اسلامی فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیست و گرامیداشت سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) از عموم ملت بزرگ ایران و بخصوص مردم حماسه آفرین استان همدان دعوت می‌کند تا با شور و شکوه و هوشیاری، در خلق حماسه بزرگ ۲۸ خرداد سهیم و مؤثر باشند.

هر یک از آرایی که در روز ۲۸ خرداد به صندوق‌های رأی ریخته می‌شود سیلی محکمی بر صورت دشمنان و قوّت قلبی برای دوستداران انقلاب اسلامی و مستضعفان عالم است و بی‌شک روح مطهر امام راحل (ره) و شهدای عالیقدر انقلاب به ویژه روح بلند سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» حاضر و ناظر بر انتخابات و انتخاب ملّت عزیز و سربلند ایران است.

الّلهمّ اَختِم لَنا بِالخَیرِ وَ السَّعادَه

تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان – خرداد ماه ۱۴۰۰

انتهای پیام/
ارسال نظرات