خبرهای داغ:
مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد خبر داد

انسداد ۶ کانال تلگرامی در اسدآباد به علت تبلیغات زودهنگام

اسدآباد-مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد از انسداد ۶ کانال تلگرامی در اسدآباد به علت تبلیغات زودهنگام خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۰۱
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵
انسداد ۶ کانال تلگرامی در اسدآباد به علت تبلیغات زودهنگاممهدی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: ۶ گروه تلگرامی که مرتکب تخلفات انتخاباتی و تبلیغات زودهنگام شده بودند مسدود شدند.

وی تصریح کرد: فعالیت صفحات در فضای مجازی و پیام رسان‌های مختلف توسط ستادانتخابات، دستگاه قضا، پلیس فتا و نهاد‌های امنیتی رصد می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و نظارت بر تبلیغات اسدآباد با بیان اینکه از کاندیدا‌ها رعایت قانون را انتظار داریم، بیان کرد: اگر فعالی مجازی به تذکرات دقت نکند به ناچار به دستگاه قضا معرفی و برای وی پرونده تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد:در ۱۰ روز باقی مانده تا زمان رسمی تبلیغات فعالیت نامزد‌ها کنترل و در صورت ارتکاب، تخلف مرتکبین پیگیری خواهد شد.

سلیمانی در ادامه گفت: مدیران گروه‌های تلگرامی عمومی و باسابقه شهرستان حتما پیام‌های منتشره گروه‌های تحت مدیریت خود را رصد کنند.

وی در پایان گفت: ایجاد گروه تلگرامی جدید به اسم کاندیدا‌ها (پیش از شروع رسمی تبلیغات) عمده مشکلی است که باعث وقوع تخلف انتخاباتی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات