خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید «محسن امیدی» نهاوند خبر داد

ادامه‌دار بودن طرح‌های خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید «امیدی» نهاوند

نهاوند-مسئول گروه جهادی شهید «محسن امیدی» نهاوند از ادامه‌دار بودن طرح‌های جهادی و خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید «محسن امیدی» نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۱۹
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

ادامه‌دار بودن طرح‌های خدمت‌رسانی گروه جهادی شهید «امیدی» نهاوندمحمد سعیدی کیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به فعالیتهای گروه جهادی شهید «محسن امیدی» اظهار داشت: این گروه در تابستان سال ۹۸ تشکیل شد و در زمینه‌های متعددی فعالیت‌های خود را شروع کرد و به خدمت به محرومین پرداخت.

وی با بیان اینکه این گروه در مواجهه با مهمان ناخوانده کرونا، فعالیت چشمگیری داشتیم، گفت: در این راستا در ۱۸ زمینه مختلف ورود کردیم.

مسئول گروه جهادی شهید «محسن امیدی» نهاوند افزود: گروه جهادی شهید «امیدی» در آذر ماه سال ۱۳۹۹ در هفته بسیج با حضور سردار مجیدی فرمانده سپاه استان، گروه جهادی نمونه استان همدان و در سال ۱۴۰۰ نیز جزء مجموعه گروه‌های جهادی نمونه شهرستان نهاوند معرفی شد.

وی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و فراگیر شدن فعالیت‌های عام المنفعه و انسان دوستانه، این گروه در زمینه‌های مختلفی فعالیت کرده و به خدمت به قشر محروم پرداخته است.

سعیدی‌کیا عنوان کرد: اولین طرحی که اجرا شد پخت غذای گرم به همت این گروه جهادی بود که با تلاش اعضای گروه و همچنین پشتوانه کمک‌های مردمی توانستیم ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم با اعتباری حدود ۲۰ میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان واقعی شهرستان نهاوند توزیع کنیم که این افراد از قبل شناسایی شدند.

وی افزود: یکی از طرح های زیبای دیگر که همراه با طبخ و توزیع غذای گرم اجرا کردیم، تهیه و توزیع نان بین خانواده‌های نیازمند با عنوان «نان مهربانی» بود که با هر بار توزیع غذا ۲۰۰ تا ۴۰۰ عدد نان تهیه و پس از بسته‌بندی به همراه غذای گرم، بین خانواده‌های نیازمند نهاوندی توزیع شد.

مسئول گروه جهادی شهید «محسن امیدی» نهاوند عنوان کرد: همچنین با تهیه بن‌های تهیه نان با همان عنوان «نان مهربانی» و اهدا به نیازمندان توانستیم ۲ هزار و ۵۰۰ عدد نان برای نیازمندان تهیه کنیم.

وی ادامه داد: از دیگر طرح‌هایی که در ماه رمضان برگزار شد تهیه بسته‌های معیشتی مواد غذایی بود که در مجموع ۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند نهاوندی توزیع شد.

سعیدی‌کیا خاطر نشان کرد: با توجه به ادامه‌دار بودن طرح‌های جهادی در آینده نزدیک، مردم و خیرین گرامی می‌توانند با واریز مهربانی‌های خود به شماره کارت حقوقی بانک انصار گروه جهادی شهید امیدی به حساب ۶۲۷۳۸۱۱۱۶۸۳۶۰۲۹۲ و یا تحویل کمک‌های غیر نقدی و تماس با شماره ۰۹۱۸۶۳۶۹۶۱۳ در این طرح‌های خداپسندانه شریک شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات