خبرهای داغ:

برگزاری نشست هفتگی تا انتخابات ۱۴۰۰ در سمنان

سلسسله نشست های هفتگی تا انتخابات ۱۴۰۰ در سطح قرارگاه و پایگاه های مقاومت بسیج خواهران حضرت سیدالشهدا (ع) سمنان برگزار می گردد.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۵۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرگزار بسیج از سمنان، دیابی فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) خواهران سمنان با اشاره به اقدامات این قرارگاه در راستای اجرای طرح لبیک و انتخابات ۱۴۰۰ گفت: این قرارگاه ضمن برگزاری جلسات توجیهی طرح لبیک نسبت به عضویت اعضای بسیج پایگاه های مقاومت در کانال های ثامن اقدام نموده و به تولید و ایجاد و انتشار محتوای بصیرتی در قالب کلیپ، پادکست، عکس نوشته در کلیه کانال ها و گروه های در دسترس در فضای مجازی نموده است.

 وی افزود: همچنین این قرارگاه  با برگزاری سلسسله نشست های هفتگی  تا انتخابات۱۴۰۰ در سطح قرارگاه و پایگاه های مقاومت با هدف افزایش مشارکت مردمی و انتخاب اصلح در انتخابات ۱۴۰۰ اقدام نموده است.

دیابی تصریح کرد: پایگاه های مقاومت با فراخوان بسیجیان خود آنها را نسبت به مشارکت حداکثری و ایجاد انگیزه و مجاب کردن افرادی که نسبت به شرکت در انتخابات دلسرد هستند توجیه نمودند.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) خواهران سمنان با بیان اینکه این قرارگاه همچنین با برگزاری نشست های آزاد اندیشی در سطح محله به شبهات مردم پاسخ دادند گفت: این قرارگاه در این راستا اقدام به برگزاری جلسات هم اندیشی با موثرین محله ها نموده  و در این جلسات به بررسی راه های ایجاد انگیزه و جلب مشارکت حداکثری پرداخته است.

وی تصریح کرد: تهیه کتاب تکرار یاتغییر"برای فرماندهان پایگاه و مربیان جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات انتخابات و شرکت در وبینار های مجازی از اقدامات دیگر این قرارگاه می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها