خبرهای داغ:
بسیجیان طرح شهید سلیمانی درچند روز گذشته عملکرد درخشانی در کنار کادر درمانِ درمانگاه‌های روستایی شهرستان باغملک داشتند.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۶۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۰
امروز انگیزه‌بخشی به کادر درمان و بسیجیان، برای ادامه طرح شهید سلیمانی، یک ضرورت محسوب می‌شود که باید مورد توجه باشد. چراکه، در طی این مدت خالصانه پای کار آمدند.

از اوایل اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به واسطه همه‌ی مجاهدت‌های انجام شده، توسط بسیجیان طرح شهید سلیمانیِ حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر بخش صیدون، شاهد کاهش چشمگیر مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا در این بخش بودیم که این آمار‌های کاهش، نباید انگیزه نیرو‌ها را برای ادامه طرح کاهش دهد.

روستای بنشوار از توابع بخش صیدون این روزا با اوج گیری کرونا در وضعیت نابه‌سامانی قرار دارد و روزانه شاهد مبتلای چند نفر از اهالی این روستا به ویروس منحوس کرونا می‌باشیم. بسیجیان طرح شهید سلیمانی در این روستا و در درمانگاه شهید رخگر رودزیر همواره در کنار کادر درمان بودند و با تست گیری و رهگیری از افراد مشکوک به کرونا به این کادر درمان کمک کردند.

این بسیجیان به نام‌های (۱-فرشاد فرهمند سر دسته ۲-علی قنبری ۳-مجید ریحانی ۴-علی زرین ۵-کبری راهدار ۶-فاطمه ترزبان ۷-آسیه دوحرف)‌به صورت چند تیم از خانواده‌های مشکوک به کرونا که به واسطه تست پی سی آر، بیمار کرونایی داشتند، تست و رهگیری کردند؛ که از میان ۴۶ تستِ رپیدِ گرفته شده، نتیجه ۲ تست مثبت اعلام شد؛ و نتیجه ۳ تست پی سی آر، از اهالی این روستا هم مثبت اعلام شد.
انتظار می‌رود شورا و دهیاری این روستا و هم‌چنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این روستا، برای کاهش شیوع و قطع زنجیره این بیماری، اهالی این روستا را با توصیه و همت گسترده و رعایت دستورالعمل‌های محقق شده، توسط ستاد ملی مبارزه با ویروس منحوس کرونا و هم‌چنین تشویق آن‌ها به انجام واکسیناسیون، ترغیب کنند. وهمه تلاش‌شان برای رعایت کردن پروتکل‌ها، باید با قوت و جدیت ادامه دار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها