انتخابات پیش رو با حمایت و شرکت حداکثری مردم نقشه دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد

فنوج-حجت الاسلام سپاهی گفت: ما انقلاب خود را با خون شهدا بدست آورده ایم و امروز هم وظیفه همه ملت شریف ایران است که خود در سرنوشت خودشان دخالت کنندو نگذارند بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۹۳۴۷۳۷۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از فنوج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج با علما اهل سنت این شهرستان دیدار و در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سپاهی در این دیدار گفت:  شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است.
 
وی با تاکید بر این مطلب که ائمه جمعه درخطبه‌های نماز جمعه در این ایام حساس وحیاتی باید روشنگری و بصیرت افزایی کنند، افزود: علما و ائمه جمعه باید مردم را برای رای دادن و مشارکت حداکثری و انتخاب فرد اصلح، تشویق و راهنمایی کنند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج تصریح کرد: همه‌ی آحاد مردم باید سرنوشت خود را خودشان انتخاب کنند و دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاششان برای این است که مردم در انتخابات شرکت نکنند به فضل پروردگار مثل انتخابات گذشته این دفعه با حمایت و شرکت حداکثری نقشه‌های شوم دشمنان ملت ایران نقش بر آب خواهد شد.
 
حجت الاسلام سپاهی اظهار داشت: ما انقلاب خودمان را با خون شهدا بدست آوردیم و امروز هم وظیفه همه ملت شریف ایران است که خود در سرنوشت خودشان دخالت کنندو  نگذارند بیگانگان برای ما تصمیم بگیرند.
 
وی درپایان از زحمات ائمه جمعه تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار