رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور:

زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخاباترسالت ذاتی بسیج کارمندان است

صنعتکاران گفت»یکی از وظایف ذاتی سازمان بسیج کارمندان ، بحث تبیین ارزشهای انقلاب وزمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.
کد خبر: ۹۶۰۵۷۱۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱

سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران، رئیس سازمان بسیج کارمندان کشوردر گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان، گفت: نظارت وکنترل برنامه های سازمان در این استان از اهداف مهم سفرچهار روزه  به استان سیستان و بلوچستان است که ذیل این  ماموریت برنامه های جانبی هم پیش بینی شده است.

وی اولین ماموریت مهم واثر گذار را  انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد وافزود:به همت استانداری یک جلسه قرارگاهی جهادتبیین هم  تشکیل شد که با محوریت مدیران کل فرمانداران سراسر استان به اضافه مسئولینی که متولی امور هستند ماموریتها مرور شد.

حسن صنعتکاران با بیان این مطلب که در این جلسه قرارگاهی  چند ماموریت  تعریف شد،خاطرنشان کرد: یکی از وظایف ذاتی سازمان بسیج کارمندان ، بحث تبیین ارزشهای انقلاب وزمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.  

رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر اذعان داشت:اهمیت و ضرورت جهادتبیین  در مدت کوتاه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، از مصادیق مهم است .

 وی ارائه افزایش عرضه خدمات به مردم را ماحصل این جلسه ذکر کرد و یادآور شد :ماموریت سازمان کمک  به تحقق نظام حکمرانی کشور است. 

این مقام مسئول تصریح کرد:بالا بردن تراز خدمت رسانی و حفظ پیش برندگی و پیش روندگی انقلاب اسلامی ، ماموریت مهمی است که در نظام حکمرانی کشور باید اتفاق افتد .

صنعتکاران در ادامه به تشریح فعالیتهای بسیج کارمندان در استان پرداخت و تصریح کرد: توجه به حمایتها و پشتیبانی هایی که فرمانده سپاه در این خصوص دارند  ونیز زحمات و تلاش هایی که جناب،سرهنگ پاسدار نیکویی پیرامون ماموریت های سازمان انجام می دهند ،این استان را جزو  استانهای پیشرو در این زمینه قرار داده است .

وی ادامه داد: نمونه  کارکرد موفق بسیج کارمندان در این استان، موضوع برپایی میزهای خدمت است که الحمدالله توانسته است موجب توانمندی  واثر گذاری ادارات در پاسخ به نیازهای مردم شود .

 رئیس سازمان بسیج کارمندان کشور با اشاره به میزهای خدمت، ایجاد هم دلی و هم افزایی را از ثمرات آن عنوان واظهار داشت: ضرورت  داردکه با توجه به محدومیت های استان این  تلاش ها به شکل  مضاعف ادامه پیدا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار