خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

ایران قوی، ذیل انقلاب اسلامی، بزرگترین تهدید برای نظام سلطه است/افق دید بسیجیان باید جهانی باشد

سردار سلیمانی گفت: ایران قوی، ذیل انقلاب اسلامی، بزرگترین تهدید برای نظام سلطه است چرا که جهان اسلام قدرتی بی نظیر در روی کره خاکی است‌ .
کد خبر: ۹۳۴۷۳۸۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با فرماندهان نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سپاه استان با اشاره به سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد بیان کرد: امام راحل، رهبری انقلاب بزرگی را بر عهده داشت که امروز نتایج و ثمرات آن را در تمام جهان شاهد هستیم.

اقتدار بسیج در محرومیت زدایی و خدمات مردم یاری

وی گفت: در دورانی که ملت ایران گرفتار ویروس کرونا شد از بهمن سال ۹۸، نهضت کمک های مومنانه و اجرای طرح سپهبد شهید که همچنان ادامه دارد و طرح های مردم یاری و محرومیت زدایی و اعتلای بسیج و مأموریت های امنیتی و همه نیروهای پایگاه های مقاومت نقش آفرینی کردند و در نظارت ستادی، نقش آفرینی سپاه و بسیج استان بسیار برجسته بود که ناشی از مدیریت فرمانده و نیز نقش آفرینی کامل پایگاه های مقاومت بسیج بود.

یکی از حوادث مهم در راستای گام دوم انقلاب، نبرد سیف القدس است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه اظهار کرد: روزهای گذشته حادثه بزرگی در مقابل چشمان ما و مردم دنیا رخ داد و همزمان با سالروز عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، نبرد سیف القدس و دفاع ۱۲ روزه مردم فلسطین مقابل رژیم غاصب صهیونیست اتفاق افتاد که منجر به ظفر و پیروزی مردم فلسطین به نمایندگی از مردم مسلمان جهان و ملت شریف ایران بود که شاید یکی از حوادث مهم در راستای گام دوم انقلاب همین نبرد سیف القدس است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: این اتفاق تداوم راهبرد اصلی بیت المقدس ملت ایران در آزادسازی خرمشهر بود. به فرمان امام آزادی خرمشهر فتح ارزش‌های انسانی بود و امروز در راستای الی بیت المقدس فلسطین، ما از مجاهدت تا آزادی قدس خارج نخواهیم شد و امروز این اتفاق در حال نتیجه دادن است.

وی با اشاره به نظریه تشکیل دولت یهود و خرید اراضی فلسطینی ها عنوان کرد: آن روزها جهان اسلام در مقابل این فتنه هیچ تحرکی نشان نداد و جنگ های کوچکی در این زمینه رخ داد که در هر دو جنگ، اعراب شکست خوردند. اما از خرداد ماه سال ۴۲ امام راحل فرمود: مسأله اصلی جهان اسلام، فلسطین است و از همان زمان یک روند جدید در این زمینه ایجاد شد.

ضرب الاجل محور مقاومت، اضمحلال رژیم صهیونیستی را رقم زد

این مقام ارشد نظامی یادآور شد: درست زمانی که اندیشه نیل تا فرات در ذهن صهیونیست ها متجلی شده بود، امام راحل مسأله فلسطین را مطرح کرد و انتفاضه سنگ آغاز شد. در نبرد سیف القدس برای اولین بار برای رژیم اسراییل ضرب الأجل تعیین شد که با عدم پذیرش رژیم صهیونیستی مواجه شد و در بیست دقیقه اول ۲۰۰ موشک به سرزمین های اشغالی اصابت شد و در طول جنگ دوازده روزه، ۴۳۰۰ موشک در تعطیلی فرودگاه های صهیونیستی برای اولین بار صورت گرفت و نتایج این ضرب الأجل، خروج شهرک نشین ها از شهرک ها، عقب نشینی نیروهای رژیم، اتحاد فلسطینی ها و غزه برای اولین بار نبرد رسانه ای را باخت و طبق فرمایش امام راحل مبنی بر اینکه فلسطین مسأله اصلی جهان اسلام است، با رهبری و درایت حکیمانه مقام معظم رهبری، مسأله فلسطین، مسأله اصلی تمام جهان شد و مردم در حمایت از فلسطین به خیابان ها در سراسر جهان ریختند.

وی ادامه داد: فروپاشی امنیت رژیم صهیونیستی برای اولین بار بعنوان مولفه اصلی حکومت، از نتایج مهم نبرد سیف المقدس است و قطعا اگر پروازها در شهرک های صهیونیست نشین دایر بود بیش از نیمی از جمعیت، از این شهرک ها خارج می شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری انتخابات در سوریه عنوان‌ کرد: مشارکت فوق العاده ای در انتخابات کشور سوریه صورت گرفت در حالیکه شهرهای سوریه بر اثر حملات گروهک تکفیری داعش ویرانه شده و جمعیت بسیاری ناجوانمردانه و مظلومانه به شهادت رسیده اند، اما ملت سوریه در انتخابات به صورت پرشور شرکت کردند و این پیروزی را جشن گرفتند.

افق دید بسیجیان باید جهانی باشد

سردار سلیمانی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و امروز دنیا شاهد شکسته شدن استخوان های رژیم صهیونیستی در نبرد ۱۲ روزه با تبعیت از ارزش های انقلاب اسلامی ایران است. لذا افق دید بسیجیان باید جهانی باشد و مکاتب فروپاشی تمدن غرب در یک سو و قدرت گرفتن جهان اسلام با پیش قراولی ملت ایران و قدرت گرفتن انقلاب در یک سو زمینه های موفقیت جهانی را فراهم کرده است.

امروز دشمن به شدت شکست خورده و تمام امید نظام سلطه بر این است که از داخل کشور بتوانند رخنه کرده و این قدرت پیشران انقلاب را متوقف کنند که راه آن جدایی ملت از نظام و ناامیدی و دلسردی مردم است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: این در حالی است که ایران قوی، ذیل انقلاب اسلامی، برای نظام سلطه خطرناکترین وضعیت در جهان است چرا که جهان اسلام قدرتی بی نظیر در روی کره خاکی است‌. حتی کسانی که نظریه های پایان تاریخ را ارائه داده اند، به افول و فروپاشی غرب اذعان دارند.

دیپلماسی، بخشی از نبرد با دشمن است

وی با اشاره به بزرگترین رویداد ملی و انتخابات ۲۸ خرداد افزود: این انتخابات از همین منظر حائز اهمیت است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری که اخیرا فرمودند مشارکت حداکثری اولویت انتخابات ۱۴۰۰ است، هرچه مشارکت بیشتری وجود داشته باشد، ایران قوی پرچم برافراشته تری خواهد داشت. پرچمی که به دست امام برافراشته شد و پرچم عزت و آزادگی و منادی آزادگی و پیشرفت در جهان اسلام و همه جهان است.

سردار سلیمانی در پایان گفت: روزی جنگ بر ما تحمیل شد، تحریم بر ما تحمیل شد، فشارهای همه جانبه بر ما تحمیل شد اما با تمام این شرایط ملت ایران پیروز شد و وقتی دشمن نمی تواند با فشار حداکثری بر ملت پیروز شود لذا از صحنه جنگ ابزاری کنار رفته و با سیاست دیپلماسی وارد عرصه می شود‌ و برهمین اساس با دیپلماسی ما را تهدید می کند و ما باید با قدرت بیشتری در این عرصه حاضر شویم چرا که دیپلماسی بخشی از نبرد با دشمن است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها