سعــــید زعـــــفری
معاون عملیات سازمان بسیج :

حضـــور مردم در انتـــخابات موجب ســرافرازی نظام اســــلامی است

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین گفت: حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا موجب سرافرازی نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۱۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷

حضور مردم در انتخابات موجب سرافرازی نظام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار سیف با اشاره به پیش رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا افزود: امیدواریم انتخابات باشکوه برگزار شود و مردم بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای پایبندی خود را به نظام اسلامی را تکرار کنند.

معاون عملیات کل بسیج مستضعفین در اردبیل تاکید کرد: انتخابات باشکوه موجب یاس و ناامیدی دشمنان می‌شود و مردم با حضور گسترده و آگاهانه در پای صندوق‌های رای بار دیگر برگ زرین دیگری به افتخارات تاریخ جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند کرد.

سردار سیف افزود: انتخابات پرشور دشمن را به کلی مایوس می‌کند چرا که در طول تاریخ هر وقت مردم در صحنه حاضر بوده‌اند، دشمن عقب‌نشینی کرده و هر وقت، این کشور ضربه دیده، به خاطر این بوده که مردم در صحنه نبوده‌اند.

معاون عملیات بسیج کشور، انتخاب اصلح را دومین اصل بعد از انتخابات پرشور دانست و اظهار کرد: انتخابات پر شور با انتخاب اصلح باید مدنظر باشد که با تعیین شاخص و معیار‌ها و همچنین با رعایت اخلاق انتخاباتی، به تشکیل دولت اسلامی و کارآمد و حزب الهی و انقلابی منجر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار