خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه ناحیه همدان از تجمع عزادارن حضرت روح الله در پیاده راه بوعلی با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی رستمی، نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۲۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹

برگزاری تجمع عزادارن حضرت روح الله در پیاده راه بوعلی همدانسرهنگ علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تسلیت به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) اظهارداشت: هر ساله بسیجیان شهرستان همدان به مناسبت سالروز ارتحال امام (ره) برنامه‌های مختلفی در سطح شهر، منطقه و محله در مساجد، اصناف و اقشار برگزار می‌کنند.

وی با بیان اشاره به برگزاری یک هیأت به نام «۱۴ خرداد» به همت بسیجیان شهر  همدان گفت: از دیگر برنامه‌ها اعزام بسیجیان و عموم مردم به حرم حضرت امام(ره) بود که همزمان با ۱۴ خرداد برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام (ره) و رهبری صورت می‌گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان یادآور شد: سال ۹۹ به خاطر شرایط منحوس ویروس کرونا اعزام به حرم امام(ره) صورت نگرفت و امسال نیز برنامه اعزام برگزار نخواهد شد.

وی ادامه داد: در سال گذشته دسته عزاداری در ۱۴ خرداد نداشتیم و به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) کمک‌های مومنانه و پخت نان صلواتی درسطح شهر همدان، آزادی زندانی، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی از مکتب حضرت امام(ره) و مسابقه از وصیتنامه حضرت امام(ره) در دستور کار قرار داشت.

بقایی تصریح کرد: امسال نیز به مناسبت روز ۱۴ خرداد، ساعت ۹:۳۰ صبح همانند سنوات گذشته تجمع مردم را در کانون بسیج جوانان شهرستان در خیابان مهدیه برگزار می‌کنیم و حرکت دسته عزاداری از کانون بسیج جوانان از ساعت 10 صبح را به سمت چهارراه خواجه رشید، بلوارخواجه رشید، میدان آرامگاه و در ادامه تجمع در پیاده راه بوعلی انجام می‌شود.

وی افزود: تجمع عزادارن حضرت روح الله در پیاده راه بوعلی نیز با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی رستمی، نماینده رهبر معظم انقلاب در دانشگاه سراسر کشور انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند بزرگداشت امام (ره) برای ما جنبه اعتقادی، ایمانی، اتقلابی، عاطفی و ملی دارند، گفت: از همه عزیزان دعوت می‌کنیم که در این مراسم حضور چشمگیر داشته باشند.

وی با اشار به توزیع بسته‌های مومنانه در سطح شهرستان با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت این ایام گفت: از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده آزادی زندانی با همکاری ستاد دیه با یاد و نام حضرت امام (ره) و فضاسازی شهری و تبلیغاتی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات