خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت زهرا(س) شهرستان کبودراهنگ:

۲۸ خرداد ماه مردم در فتح الفتوح دیگری حماسه‌آفرینی خواهند کرد

کبودراهنگ -فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) شهرستان کبودراهنگ گفت: امروز در آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته‌ایم که در ۲۸ خرداد ماه رقم خواهد خورد و مردم در فتح الفتوح دیگری حماسه‌آفرینی خواهند کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۴۰
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
۲۸ خرداد ماه مردم در فتح الفتوح دیگری حماسه‌آفرینی خواهند کردبه گزارش خبرگزاری بسیج، سیده سمیه جعفری در جمع فرماندهان پایگاه‌های حوزه حضرت زهرا (س) شهرستان کبودراهنگ با اشاره به حماسه سوم خرداد ماه اظهار داشت: آزادی خرمشهر، هدیه‌ای الهی بود که با اعتماد و توکل بر خداوند متعال و پیروی از ولایت و با اتحاد و یکدلی مردم محقق شد و به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی افزود: سوم خرداد سال ۶۱ حماسه پیروزی جبهه حق علیه باطل بود و نقطه عطفی برای پیروزی‌های مردم ایران اسلامی در دفاع مقدس شد.

فرمانده حوزه حضرت زهرا (س) شهرستان کبودراهنگ با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت در خصوص اینکه خرمشهر‌ها در پیش داریم، گفت: امروز در آزمون بزرگ دیگری قرار گرفته‌ایم که در ۲۸ خرداد ماه رقم خواهد خورد و مردم در فتح الفتوح دیگری حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

وی با اشاره به فلسفه نظام اسلامی ادامه داد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات به معنای ثبات و تداوم سیر کاهش مشکلات و استمرار پیشرفت کشور است و راه علاج درد‌های مزمن کشور حضور پر شور و نشاط مرم در انتخابات و انتخاب اصلح است.

جعفری در پایان خاطر نشان کرد: وظیفه همه دلسوزان نظام و انقلاب در این برهه حساس جهاد تبیین، روشنگری و امیدآفرینی و مقابله با تحریف دشمن است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار