خبرهای داغ:
نماینده مردم بهبهان وآغاجاری در مجلس گفت: آب لوله‌کشی سالم از ضروریات و حقوق همه مردم چه در روستا و چه در شهرهاست که با پیگیری‌های صورت گرفته طرح آبرسانی به روستا‌های بخش زیدون شهرستان بهبهان آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۶۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۳
محمد طلا مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در بهبهان اظهار داشت: رفع نیازمندی‌های مردم، به ویژه روستائیان نقاط محروم و کم برخوردار از مهم‌ترین وظایف مسئولان و از اهداف مهم مجلس فعلی است.

وی افزود: آب لوله کشی سالم از مهمترین نیاز‌های زندگی شهری و روستایی است که تامین آن برای مردم استان از مهمترین دغدغه‌ها و مسائل نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است که در این جهت از تمام ظرفیت‌های موجود چه در مجلس، چه در دولت و چه در استان برای حل آن به کار برده می‌شود.

نماینده مردم بهبهان در مجلس شرورای اسلامی تصریح کرد: برخ از روستا‌های شهرستان بهبهان به دلیل بعد مسافت و دوری از شهرستان جهت تامین آب آشامیدنی با مشکل مواجه هستند که در جهت رفع این مسئله با آب و فاضلاب روستایی جلسات و پیگیری‌های متعددی صورت گرفته که در نهایت با اجرای طرح آب رسانی به بخش زیدون توانستیم گام موثری در تامین اب آشامیدنی برای مردم این منطقه برداریم.

مظلومی در خصوص جزییات طرح آب رسانی به روستا‌های زیدون شهرستان بهبهان بیان داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی با مشارکت اداره امور عشایر، وزارت نفت و آبفا خوزستان به طول بیش از ۲۵ کیلومتر آغاز شده است و با توجه به سرعت کار و تامین اعتبارات لازم، به زودی شاهد بهرهر برداری از این طرح خواهیم بود.

وی در انتهای گفت: جهت رفع مشکل آب آشامیدنی سالم و لوله کشی در دیگر روستا‌های شهرستان بهبهان و آغاجاری تمام تلاش و امکانات خود را به کار خواهیم بست و سعی داریم که با استفاده از تمام ظرفیت‌ها به سرعت این مسئله را حل و دین خود را به مردم قیور و فهیم این حوزه اداه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها