فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع):

حضور عشایر در عرصه های انقلاب اسلامی ستودنی است

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(علیه السلام) اهتمام عشایر به حضور حماسی در تمام عرصه های انقلاب اسلامی خصوصا شرکت در انتخابات را ستودنی دانست.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۱۰
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در نشست صمیمی با عشایر و معتمدین و سران و ریش سفیدان منطقه عشایری چغاخور و مشایخ که در مجتمع فرهنگی غدیر آورگان برگزار شد ضمن تشریح فرمایشات امامین انقلاب در راستای اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در این عرصه اهتمام عشایر در حضور حماسی در تمام عرصه های انقلاب، خصوصا حضور حداکثری در انتخابات را ستودنی دانست.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به ارادت قلبی و متقابل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مردم و خصوصا عشایر، تاکید کرد: پیروزی های امروز جبهه مقاومت در فلسطین و سوریه و لبنان مرهون زحمات و تلاشهای خالصانه شهید سلیمانی و همه شهدای مدافع حرم است.

سردار اکبری یکی از راههای مقابله با شیطنت و توطئه های استکبار جهانی را حضور حداکثری و منسجم مردم در انتخابات دانست و گفت: حضور حداکثری و انتخاب اصلح تقویت امنیت جامعه و واگذاری سکان کشور به دست افراد لایق و با کفایت را در بردارد.

در ابتدای این دیدار سران عشایر منطقه ضمن استقبال پرشور و صمیمانه از فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بر دفاع از آرمانهای امام و شهدا و پیروی از منویات مقام معظم رهبری با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات تاکید کردند.

 

ارسال نظرات