فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع):

انتخابات پرشور ضامن امنیت انقلاب است

سردار اکبری، مشاركت بالا در انتخابات را ضامن امنیت انقلاب دانست و گفت: مردم سوریه به خوبی قدر این امنیت را دانسته اند كه حضورپرشور در انتخابات داشتند.
کد خبر: ۹۳۴۸۷۲۰
|
۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، نشست نقش آفرینی گروه های جهادی در عرصه روشنگری انتخابات 1400 با حضور فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان و جمعی از دبیران و مسئولین فرهنگی شوراهای جهادی شهرستان های چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی محمد اكبری در این نشست بر تاثیرگذاری گروه های جهادی بر آحاد مردم به دلیل ارتباط مستقیم با آنان تاكید كرد و گفت: امروز گروه های جهادی باید ثمره فعالیت های خود را با دعوت مردم به حضور پرشور در انتخابات ببینند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام) عرصه انتخابات را عرصه جنگ با دشمنان انقلاب خواند و افزود: مشاركت بالای مردم در انتخابات ضامن جمهوریت و امنیت انقلاب است و مردم سوریه به خوبی قدر این امنیت را دانسته اند كه حضوری پرشور در انتخابات داشتند.

وی با بیان اینكه ضعف امنیت ضعیف شدن نیروهای مسلح نیست، اظهار كرد: مشاركت پایین مردم در انتخابات به دشمن برای ایجاد توطئه ها و فتنه ها امید می دهد.

سردار اكبری با اشاره به اینكه امروز مردم از حاكمیت ناامید نشده اند بلكه از ناكارآمدی مسئولین ناامید شده اند، تصریح كرد: امروز چشم جهان به مردم ایران است و نباید اجازه داد موج ناامیدی دشمنان بر مردم تاثیر بگذارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید امان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(علیه السلام)، نیز در این نشست ایمان، اعتقاد به جمهوری اسلامی، ولایت مداری، مبارزه با فساد و اعتماد به جوانان را از ویژگی های بارز یك نماینده اصلح ریاست جمهوری دانست.

وی با بیان اینكه گروه های جهادی امروز وظیفه دارند كه آحاد مردم را به شركت در انتخابات دعوت كنند، تصریح كرد: اولویت در انتخابات رای دادن به نظام است و سپس باید نماینده اصلح را انتخاب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار