اجرای ۹۱۵ برنامه در سالگرد ارتحال امام راحل در استان سمنان

شاهرود_دبیر قرارگاه شهید فهمیده (ستاد ارتحال ملکوتی امام راحل) استان سمنان از برگزاری ۱۲۸ عنوان و ۹۱۵ برنامه در سالگرد ارتحال امام استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۳۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
اجرای ۹۱۵ برنامه در سالگرد ارتحال امام راحل در استان سمنانمحمدمهدی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بسیج در شاهرود با گرامیداشت سالگرد ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در این مناسبت‌ها در سراسر استان سمنان اظهار کرد: در سطح شهرستان‌های استان با برنامه ریزی انجام شده توسط سپاه نواحی، ۱۲۸ عنوان و ۹۱۵ برنامه از ۱۳ تا ۱۶ خرداد ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
وی افزود: از این برنامه‌ها ۴۳ برنامه بصورت مجازی و ۸۵ برنامه بصورت میدانی در سطح استان به همت سپاه و بسیج اجرا خواهد شد.
دبیر قرارگاه شهید فهمیده (ستاد ارتحال ملکوتی امام راحل) استان سمنان گفت: این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت مجازی و میدانی برگزار می‌شود.
اسماعیلی با اشاره به تعدادی از عناوین برنامه‌ها خاطر نشان کرد: اعزام تیم دوچرخه سواری سپاه استان به مرقد امام (ره) و قم، برپایی نشست‌های روشنگری در کانال‌های شاد و روبیکا و برگزاری مسابقه وصیت نامه امام (ره) از جمله این برنامه هاست.
مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا بصورت مجازی و میدانی، برگزاری مسابقات عکس و خوشنویسی، تقدیر از مدافعان سلامت، مشارکت در طرح نذر خون، فضا سازی شهری و روستایی و اجرای گشت‌های رضویون از دیگر برنامه‌ها به مناسبت سالگرد ارتحال امام و قیام ۱۵ خرداد است.
وی از همه آحاد مردم خداجو و شهید پرور استان برای به حضور در این مراسم‌ها دعوت کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار