جمعی از بسیجیان استان سمنان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در قالب گروه دوجرخه سواری با عنوان رهروان ولایت از مزار شهدای استان سمنان تا حرم امام خمینی (ره) و سپس حرم حضرت مصومه (س) را رکابزنی می کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۳۹
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ محمد مطهری نژاد معاون تربیت بدنی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: جمعی از بسیجیان استان سمنان به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در قالب گروه دوچرخه سواری با عنوان رهروان ولایت از مزار شهدای استان سمنان تا حرم امام خمینی (ره) و سپس حرم حضرت مصومه (س) را رکابزنی می کنند.

وی افزود: گروه دوچرخه سواری  رهروان ولایت متشکل از 20 نفر از دوچرخه سواران بسیجی است که به مناسبت رحلت امام خمینی(ره) حدود 330 کیلومتر مسافت را رکابزنی می کنند.

او ادامه داد: این برنامه کار ارزشمندی است که برای اولین سال در سپاه استان انجام می گیرد و سه هدف را به دنبال دارد، توسعه ورزش همگانی در بین آحاد جامعه و به خصوص کارکنان نظامی، آمادگی جسمانی و سلامت کارکنان و جنبه معنوی برنامه که با ابعاد زیارتی و سیاحتی نیز همراه است.

گفتنی است این تیم دوچرخه سواری در روز جمعه مورخ 14 خرداد ماه به مرقد مطهر امام خمینی (ره) می رسند و سپس عازم حرم حضرت معصومه (س) می گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها