خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت ارتحال ملکوتی بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام 15 خرداد در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش شاهین شهر
کد خبر: ۹۳۴۷۵۵۹
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، مراسم بزرگداشت ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی رحمه الله علیه با حضور مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان اصفهان، امام جمعه شاهین شهر، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شاهین شهر و میمه و رئیس اداره آموزش و پرورش شاهین شهر در سالن اجتماعت این اداره برگزار شد.
در ابتدای جلسه آقای شفیعی معاونت پرورشی آموزش و پرورش شاهین شهر، ضمن خوشامد گویی به حضار در مورد گرامیداشت ایام ارتحال حضرت امام خمینی وبیان جایگاه ایشان نکاتی را بیان نمودو گفت: نیمه خرداد لحظه عروج برترین شخصیت‌های تاریخ بوده که با پایمردی خویش، انقلابی به وجود آورد که اعجاز قرن نامیده شد.
وی افزود:از ویژگی‌های ممتاز حضرت امام خمینی (ره) می‌توان به، همت بلند، قاطعیت، شجاعت، ساده زیستی اشاره کرد.
در ادامه امام جمعه محترم شاهین شهر با پر رنگ شمردن نقش امام در روند انقلاب به ایجاد شناخت و بصیرت افزایی در انتخاب اشاره نموده و مشارکت در انتخاب را نوعی مصون سازی و میدان داری مردم توصیف نمودند.
سپس مسول بسیج فرهنگیان استان اصفهان نیز با اشاره به نکات مهم سخنرانی‌های رهبری در دیدار‌های اخیر ایشان با اقشار مختلف مردم به کلید واژه تحول آفرینی در سخنان ایشان پرداختند و معیار‌های اخلاقی و عبادی در انتخاب یک فرد شایسته را در کلام امام و رهبری معظم اشاره نمود.
در پایان این جلسه از برگزیدگان مسابقه کتاب خوانی کانون بسیج فرهنگیان شهید همت با اهدای هدیه قدردانی گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها