خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد (ع):

امام خمینی (ره)آینده نگر و معتقد به قدرت مردم بود

حجت الاسلام مهدی جو :امام (ره) اصول و مبانی فکری آزاد اندیش و آینده نگر بودن و هموار اصرار به استقلال حقیقی و همه جانبه ملت داشتند.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۷۳
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد ع در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: امام خمینی به عنوان یک عالم وارسته دینی در سیاست با نگاه الهی حرکت می کردند و اعتقاد به مردم برای رضای خدا داشتند.

حجت الاسلام مهدی جو مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد ع ضمن تسلیت سالروز رحلت جانگداز امام ره اظهار کرد : امام (ره) اصول و مبانی فکری بسیار خوبی داشتند که به شدت آزاد اندیش و آینده نگر بودن و هموار اصرار به استقلال حقیقی و همه جانبه ملت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: امام به دنبال حفظ اعتدال واقعی و قاطع در خط نه غربی نه شرقی بود و همچنین اعتقاد به خود کفایی به معنایی کامل داشتند. اعتقاد کامل به قدرت توده های مردم از دیگر نشانه های بارز وی بود.

مهدی جو تصریح کرد: به مکتب، نقشه راه و روش عملی امام خمینی ره در نوآوری، مدیریت و رهبری اسلامی، ایجاد وحدت و همبستگی(امه واحده)،حمایت بی دریغ از مستضعفان،امید بخشی به جامعه و دمیدن روحیه "ما می توانیم" از جمله روش های عملی و نقشه را امام ره بوده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها