برنامه‌های سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در شهرستان دشتستان تشریح شد

جلسه برگزاری برنامه های سی و دومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در شهرستان دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۰۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان : مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج" برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تشریح نمود.

 

عباسعلی اسدی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان دشتستان گفت: امسال با توجه به شیوع کرونا برنامه‌های ما نسبت به سال‌های گذشته متفاوت است وبعضی برنامه‌ها از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با یادآوری قیام خونین ۱۵ خرداد که نقطه عطفی در پیروزی‌ انقلاب اسلامی بودتصریح نمود: امسال نیز با توجه به شیوع کرونا برنامه اعزام به حرم مطهر امام خمینی(ره) را نداریم و برنامه ها در سطح شهرستان انجام می شود.

همچنین سیاهپوشی خیابانها و میادین و ورودی ها ، ویژه برنامه ۱۴ خرداد همراه با مراسم نماز جمعه، برنامه فرهنگی و سخنرانی در مساجد شهرستان در شب۱۴ خرداد برگزارمی شود.

 

ایشان با بیان تبلیغات خاص در فضای مجازی گفت: همایش سرود خوانی بسیجیان به همین مناسبت، توزیع کارت نان مهربانی و بسته های معیشتی بین نیازمندان،دیدار با خانواده شهدا، توزیع جهیزیه بین نیازمندان،ویژه برنامه شهادت امام صادق (ع)،محافل قرآنی،مسابقه فرهنگی راه امام، فضا سازی محیطی ادارات و نهاد ها، تعطیلی بازار، برنامه های. فرهنگی دانش آموزی در فضای شاد ازبرنامه هایی است که دراین ایام برگزارمی شود.

 

ایشان درادامه با بیان اینکه راه و اندیشه امام خمینی (ره) حفظ نظام بود، افزود: ایشان همیشه تاکید داشتند که سرنوشت مردم به دست خودشان مشخص شودو بر مشارکت حداکثری در انتخابات به عنوان راهی برای برهم زدن معادلات دشمن تاکید بسیاری داشت.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان دشتستان یادآورشد: امام خمینی (ره) شرکت در انتخابات را یک تکلیف می‌دانستند و بر مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور تاکید بسیارداشتندوراه، اندیشه و تفکر امام خمینی (ره) در بحث انتخابات باید آشکار باشد.

گزارش: ابوالفضل قاسمی

انتهای پیام/

ارسال نظرات