خبرهای داغ:
به همت معاونت فرهنگی سپاه استان قم صورت گرفت:

تجدید بیعت بسیجیان قم با آرمان‌های امام خمینی (ره)

در آستانه سالروز رحلت امام خمینی (ره) اقشار مختلف، بسیجیان و پاسداران انقلاب اسلامی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با حضور در بیت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کردند.
کد خبر: ۹۳۴۷۶۳۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،آیت الله اراکی رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در این مراسم گفت: زمانی مملکت ما در اختیار بیگانگانی مانند آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها بود، اما امام خمینی (ره) بزرگ با انقلاب اسلامی، ایران را به جایی رساند که در این کشور ارزش‌های اسلامی و اهل بیتی را زنده کرد.

وی لیبرال دموکراسی غربی را به معنی حاکمیت سرمایه دار‌ها و قدرتمندان بر مردم دانست که با پیروزی انقلاب اسلامی و عیان شدن آموزه‌های اسلام ناب برای خدمت به مردم سلطه نظام لیبرال سرمایه داری بر جهان نقش برآب شد.

آیت الله اراکی تاکید کرد: اسلام با ثروتی که در خدمت مردم و ایجاد اشتغال و درآمد برای مردم است مشکلی ندارد.

وی شهر مقدس قم را آغازگر انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی باید الگویی برای جهان اسلام باشد و مرکزی باشد که ارزش‌های اسلام ناب محمدی را به جهان صادر کند.

رئیس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: انقلاب ما برای حاکمیت حکومت علوی ایجاد شد و انتخابات بیعت دیگری با اهل بیت و اعلام یاری امیرالمومنین و حسین بن علی علیهم السلام است و ما با حضور در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح بار دیگر با آرمان‌های انقلاب پیمان دوباره خواهیم بست.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات