امام جمعه بندر دیر گفت: امام(ره) احیاگر اسلام و عزت امت اسلامی و ملت ایران شد و هویت از دست رفته مردم ایران را به آنان بازگرداند.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۰۴
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ،حجت الاسلام سیدعلی حسینی در پیام صوتی به مناسبت سی و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، با گرامیداشت یاد و خاطره این مرد بزرگ الهی، اظهار داشت: امام به اسلام عزت و به ملت ایران شخصیت و خودباوری بخشید.

امام جمعه بندر دیر افزود: بعد از گذشت ۳۲ سال از رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، قلب های مردم ایران همچنان به یاد امام می تپد.

وی به رمز جاودانگی امام خمینی(ره) اشاره کرد و ادامه داد: یکی از این عوامل اراده الهی است چرا که امام به تمام معنای کلمه واقعا مومن بود.

حسینی با اشاره به ویژگی های شخصیتی بنیانگذار انقلاب اسلامی، گفت: امام دارای ویژگی خودباوری، خداباوری و مردم باوری بود و به هدف خود(تشکیل حکومت اسلامی، نجات بخشی ملت و امت اسلامی) و راهی که مشخص کرده بود ایمان داشت.

وی اضافه کرد: امام(ره) احیاگر اسلام و عزت امت اسلامی و ملت ایران شد و هویت از دست رفته مردم ایران را به آنان بازگرداند.

امام جمعه بندر دیر با بیان اینکه امام خودباوری را به ملت ایران ارزانی داشت، بیان داشت: احیاگری ارزش های اسلامی، ایجاد تحول در جامعه، ایستادگی در مقابل قدرت های ظالم و برقراری نظام اسلامی از کارهای بزرگ امام خمینی(ره) است.

 

وی یادآور شد: محبوبیت امام(ره) کار خدا است چون ایشان مومن به خدا و دارای اعمال صالحه و تابع پیامبر(ص) و پایبند به اسلام ناب بود.

حسینی با تاکید براینکه امام راحل خود را خدمتگزار مردم می دانست و در عمل هم ثابت کرد، افزود: مردم کسی را که به آنها خدمت می کند و منتی بر آنها ندارد و در این نقش آفرینی هایی که کرده خود را هیچ کاره می داند، دوست دارند.

 

وی با اشاره به اینکه اخلاق امام نبوی و رفتارش با مردم علوی بود، تاکید کرد: برای قدردانی و قدرشناسی از امام(ره) از این نظامی که یادگار امام(ره) است حفاظت کنیم و برای انجام این مهم باید در روز ۲۸ خردادماه در انتخابات شرکت کرده و با رای خود دشمنان را ناامید و دوستان را شاد کنیم.

 انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها