امام جمعه بندر دیر:

شرکت در انتخابات هم حق است هم تکلیف

امام جمعه بندر دیر گفت: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف ما است و همه ما مسئول هستیم و باید نسبت به سرنوشت کشور و اسلام و خود، احساس مسئولیت کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۰۶
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر ، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در نشست ساماندهی مبلغان انتخابات و بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)، در شهرستان دیر، با گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: امام با تحمل رنج ها و خون دل ها و سرنگونی رژیم طاغوت  و یه ثمر نشاندن انقلاب اسلامی به ما عزت، آزادی و استقلال و خودباوری عطا کرد، بنابراین وظیفه اخلاقی ما است که از ایشان تجلیل کنیم. 

 
امام جمعه بندر دیر بیان کرد: امروز بزرگداشت و تجلیل از امام (ره)به معنای وفاداری به نظام اسلامی است و زنده نگه داشتن و پیروی از خط امام و تحقق بخشیدن به آرمان های ایشان در راستای وفادار به امام و نظام امام است.
 
وی ادامه داد: از سویی دیگر تجلیل از امام(ره) یک وظیفه دینی است و خدای بزرگ در قرآن از مردان خدا تجلیل کرده است.
 حسینی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از امام تکریم از پیامبر اکرم(ص) است، خاطرنشان کرد: بزرگداشت یاد امام خمینی (ره) وظیفه دینی، سیاسی و اخلاقی ما است.
 
 
امام جمعه بندر دیر گفت: در تجلیل از  بنیانگذار انقلاب اسلامی باید این مسائلی که امروز ذهن مردم را درگیر کرده و ایجاد شبهه می کنند را بیان کنیم.
 
حسینی یادآور شد: امسال بزرگداشت امام (ره) باید با محوریت تاکیدات ایشان بر حضور در صحنه مخصوصا در مورد انتخابات باشد.
وی با تاکید بر لزوم مطالعه وصیت نامه امام راحل بویژه درخصوص انتخابات، اضافه کرد: امروز با توجه به مشکلات معیشتی، گرانی و تورم باید تلاش کنیم مردم را برای حضور در انتخابات توجیه کنیم که اگر بدنبال تغییر و تحول هستیم باید خودمان اراده کرده و در روز سرنوشت ساز پای صندوق رأی حاضر شویم. 
 
امام جمعه شهر دیر افزود: شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف ما است و همه ما مسئول هستیم و باید نسبت به سرنوشت کشور و اسلام و خود، احساس مسئولیت کنیم.
 
وی با بیان اینکه روحانیت همواره در عرصه های مختلف پیشگام بوده است،بیان کرد: با الهام از سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مردم را به حضور در انتخابات  و انتخابی آگاهانه و با بصیرت دعوت کنیم.
 
انتهای خبر/
ارسال نظرات