خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان:

باید برای تثبیت انقلاب در انتخابات شرکت کنیم

همدان-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند انتخابات را کمرنگ کنند، گفت: ما وظیفه داریم برای تثبیت انقلاب در انتخابات شرکت و برای انتخاب اصلح شاخص‌های آن را بیان کنیم.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۲۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹

باید برای تثبیت انقلاب در انتخابات شرکت کنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در نشست مشترك مديران واحدهاي توليدي که در اداره تعاون همدان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها» قرار گرفته‌ایم، سازمان بسیج کارگران و کارخانجات نقش مهمی در تحقق این شعار دارد و یکی از اصلی‌ترین مخاطب‌های این شعار ما هستیم و وظیفه داریم در بخش تولید و صنعت با استفاده از ظرفیت‌های موجود در تحقق این شعار قدم‌هایی برداریم.

وی با بیان اینکه هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج کارگران و کارخانجات متشکل از تعدادی از صاحب نظران در حوزه تولید و صنعت در حال فعالیت است، مطرح کرد: یکی از وظایف هیئت اندیشه‌ورز مطالبه‌گری از مسئولین است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف برگزاری این جلسات بررسی مشکلات و کمک به رفع موانع تولید است، ابراز داشت: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات پل ارتباط و حلقه اتصال بین واحدهای تولیدی و مدیران استانی و دولتی است.

وی با بیان اینکه بسیج بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین نهاد مردمی کشور و نزدیک‌ترین باورها به نظام جمهوری اسلامی بسیج است، گفت: بسیج بهترین مکانی است که زمینه برای مطرح کردن مشکلات وجود دارد.

برات‌زاده در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات، وظیفه بسیج و سپاه را حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌ها انقلاب و کمک به پیشبرد اهداف انقلاب دانست و تصریح کرد: عمده فعالیت بسیج در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی است که هر جا نظام در این عرصه‌ها نیاز داشته بسیج نقش‌آفرینی کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج وظیفه دارد از ظرفیت‌های مردمی برای کمک به دولت و بخش‌های مختلف نظام استفاده کند، عنوان کرد: در حال حاضر مهمترین وظیفه ما بحث اقتصادی است.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رزمنده‌های خط مقدم جنگ اقتصادی تولیدکنندگان هستند، افزود: مدیران کارخانجات فرماندهان جنگ اقتصادی هستند.

وی با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: یکی از وظایف بسیج در این زمینه کمک به مشارکت حداکثری و پر شور شدن انتخابات و انتخاب اصلح است.

برات‌زاده با بیان اینکه دشمنان در تلاش هستند انتخابات را کمرنگ کنند، گفت: ما وظیفه داریم برای تثبیت انقلاب در انتخابات شرکت و برای انتخاب اصلح شاخص‌های آن را بیان کنیم.

وی افزود: سپاه و بسیج بازوان انقلاب و رهبری هستند و ما وظیفه داریم منویات مقام معظم رهبری را در جامعه گسترش دهیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان گفت: انقلاب ما، حاصل خون ۲۴۰ هزار شهید است که وظیفه ما در قبال شهدا همراه کردن مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.

وی با بیان اینکه تبلیغات دشمن و در برخی موارد ضعف مدیران و سوء مدیریتی‌ها باعث ناامیدی مردم شده است، عنوان کرد: نتیجه انتخابات به خود ما برمی‌گردد و در نظام  مردم سالاری ما، رأی مردم نقش دارد و ضعف‌های موجود به مدیران و تحریم‌های خارجی برمی‌گردد.

برات‌زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر در انتخاب دو شخص تردید داشتید ببینید مومنین و افراد مورد قبول شهر شما به سمت چه کسی گرایش دارند، گفت: این یک شاخص است؛ اگر دشمن و رسانه‌های بیگانه علیه شخصی صحبت کردند، بدانید آن شخص انقلابی است و با شناخت شاخص‌ها انتخاب کردن آسان است.

وی با بیان اینکه مردم سوریه بالای ۸۰ درصد در انتخابات مشارکت کردند، گفت: در این انتخابات بشار اسد که ضد استکبار است، رأی آورد و باعث شادی همه آزادگان شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان همدان با بیان اینکه دغدغه سردار «سلیمانی» انتخابات و ولایت بود، ابراز داشت: امیدواریم انتخابات ما هم پرشور و در شأن انقلاب اسلامی برگزار شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات شب قدر ما است، از حضار خواست: در صورت امکان چهره به چهره به شبهات مردم پاسخ دهند و برای حضور در پای صندوق رأی تشویق کنند.

برات‌زاده خاطرنشان کرد: مدیران عرصه تولید علاوه بر وظیفه اصلی خود باید یک نگاه کلانگ ملی، انقلابی و اسلامی نسبت به مجموعه‌اش هم داشته باشد و در بحث انتخابات موثر عمل کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات