خبرهای داغ:
جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

امام خمینی (ره) مجَدِّد و احیاگر اسلام است

حجت الاسلام احمد ولی زاده گفت: امام خمینی (ره) را مجدد و احیاگر اسلام میگویند، زیرا شاکله اسلام را که در غبار و غفلت‌ها قرار گرفته بود، احیا و بازسازی کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۶۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
حجت الاسلام احمد ولی زاده جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) حقیقتاً یک دُرّ یگانه بود که در بیش از هزار سال بعد از مکتب اهل بیت و حدود هزار و چهارصد سال بعد از صدر اسلام تاکنون نظیری با این جامعیت در ابعاد علمی، عرفانی، اخلاقی، تربیتی، سیاسی و اجتماعی نداشته و ندارد.

وی ادامه داد: همچنین امام راحل نائب برجسته‌ای برای امام زمان عجل الله تعالی شریف بودند و پس از حدود ۱۲۰۰ سال از غربت مکتب اهل بیت و تشیع، توانستند اسلام را بازسازی و به صورت مدرن و پیشرفته و در عین حال با مبنای اسلام ناب محمدی در ایران و جهان عرضه نمایند.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم تصریح کرد: امام خمینی (ره) را مجَدِّد و احیاگر اسلام میگویند، زیرا شاکله اسلام را که در غبار و غفلت‌ها قرار گرفته بود احیا و بازسازی کرد.

ولی زاده افزود:بر پایه حکومت اسلامی و حاکمیت دینی و سیاسی که در نظام جمهوری اسلامی جلوه گر است، امام خمینی (ره) با ۱۰ سال مدیریت عالی خود در عرصه‌های بی شمار همچون شکل دادن کمیته امداد اموال به سرقت رفته مردم را احیا می‌کرد و جنگ هشت ساله دفاع مقدس را به خوبی مدیریت کردند.

وی اظهار کرد: اندیشه‌های ناب اسلامی امام راحل که برگرفته از ائمه معصومین و ذات وجود پیامبر اکرم (ص) است در قالب حکومت اسلامی تجلی داشت که نمونه نداشته و ندارد و همچنین امام راحل با حمایت و غیرت مردمی توانست حکومت اسلامی را نوسازی و تشکیل دهد.

جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در پایان بیان کرد: ان شاء الله به یاری حق این انقلاب متصل به انقلاب امام عصر خواهد شد و شرط آن این است که مردم که تا کنون حمایت کرده اند امروز هم با رای و حضورشان در ۲۸ خرداد در تایید این نظام و مکتب خوش بدرخشند و با توجه به سخن رهبر معظم انقلاب؛ دولت انقلابی، جهادی، جوان و مردمی شکل بگیرد تا مشکلات اقتصادی، اجتماعی، ازدواج و بیکاری در این دولت رفع شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار