خبرهای داغ:

ویژه برنامه قرار بی قرارها در گلزار شهدا سرخه برگزار شد

ویژه برنامه قرار بی قرارها با هدف درد و دل با شهدا در کنار قبورشان در گلزار شهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۷۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

یکی از بزرگترین نعمتهای الهی بر جامعه‌ی اسلامی ما، وجود مردان شجاع و جوانان فداکاری است که از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، در مقابل دشمنان انقلاب سینه سپر کرده‌اند و با جان و خون خود، اسلام و انقلاب و راه خدا را نصرت بخشیده‌اند

آیت الله خامنه ای می‌‌فرمایند «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست». این جمله پرمحتوا و مهمی است که ایشان، نام و خاطره شهدا را معادل خون شهید می‌دانند، شهادتی که برای شهید یک حرکت ارزشمند، مهم و فراتر از همه فوق ارزش‌هاست.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با هدف زنده نگه داشته یاد و خاطره شهدا دورهمی در کنار قبور پاک شهیدان با عنوان «قرار بی قرارها» در روز پنج شنبه به همت بسیجیان و خادم الشهدا پایگاه حضرت زینب (س) در گلزار شهدا شهرستان سرخه با سخنرانی اسماعیل ادهم استاد دانشگاه و راوی خاطرات شهدا برگزار شد.

اسماعیل ادهم در این جمع اظهار کرد: روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و عشق به خدا در بین رزمندگان موج می‌زد و حالتی از عرفان در آنها وجود داشت که نظیر آن را نمی‌توان یافت.

وی افزود: شهدا با ایثار و فداکاری خود، آرامش و امنیت را برای جامعه به ارمغان آوردند و همه ما همه مدیون آنها هستیم.

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه امروز آرامشی که بر سراسر میهن عزیز اسلامی مان سایه افکنده از برکت خون شهیدان انقلاب و جان بر کفان آن دوران است، اضافه کرد: راه شهادت همچنان باز است و هنوز می بینیم که جوانان پاک این میهن برای حفظ این کشور جان خود را فدا می کنند.

ادهم تصریح کرد: نوجوانان و جوانان این مرز و بوم باید به طور کامل با افکار ، رشادت ها و فداکاری های کسانی که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از خودگذشتگی کردند آشنا شوند .

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست.» گفت: این جمله پرمحتوا و مهمی است که ایشان، نام و خاطره شهدا را معادل خون شهید می دانند شهادتی که برای شهید یک حرکت ارزشمند، مهم و فراتر از همه فوق ارزش هاست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار