همزمان با نزدیک شدن به انتخابات نشست بصیرتی ویژه بانوان در هیئت ام البنین سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۵۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ با نزدیک شدن به انتخابات 1400 و حساسیت های آن و تاکید مقام معظم رهبری بر اهمیت حضور بر پای صندوق رای نشست بصیرتی ویژه خواهران بسیجی در به همت هیئت ام البنین سرخه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی وند رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی محمدی وند در این جمع ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح اظهار کرد: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای و انتخاب افراد شایسته با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیار مهم است.

وی افزود: ویژگی های فرد اصلح آن است که فرد تفکر انقلابی داشته، ولایتمدار، ولایت پذیر و با تقوا باشد. همچنین صداقت در گفتار داشته و بتواند به عهد خود وفا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه اضافه کرد: امام صادق (ع) فرمودند: کسی را انتخاب کنید که این سه ویژگی را داشته باشد: صادق باشد، عدالت داشته باشد، با تقوا و پرهیزکار باشد.

محمدی وند بیان اینکه مردم با شرکت گسترده در انتخابات پاسخ دندان شکنی به تمام توطئه های دشمنان ایران اسلامی خواهند داد گفت: انتخابات امتحان بزرگی برای ملت ایران است و حضور آگاهانه و باصلابت مردم ، امید دشمنان اسلام را به یاس تبدیل می‌کند.

وی تصریح کرد: هر رای مردم تیری بر پیکره دشمنان است و با حضور گسترده در انتخابات باید دشمنان را مایوس و ناامید و توطئه‌های آنان را خنثی کنیم.

در خاتمه گفت: ان شاء الله با انتخاب فرد اصلح و شایسته؛ امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله) را شاد نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها