خبرهای داغ:

مفاهیم انقلاب را به خوبی می توان با درس آمادگی دفاع منتقل کرد

مسئول دروس آمادگی دفاعی معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج نظارت تدریس کامل درس آمادگی دفاعی را امری ضروری دانست.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۰۴
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ نشست احد فتوحی مسئول طرح آمادگی دفاعی معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج با حسن فیض فرمانده حوزه ولایت و کلامی سرمربی درس آمادگی دفاعی شهرستان سرخه در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

 در این دیدار فیض فرمانده حوزه ولایت، گزارشی از آموزشگاه های دارای واحد مقاومت که همکاری خوب و مساعدی با سرمربی شهرستان دارند را ارائه و بر هماهنگی بسیج دانش آموزی با رئیس و مسئولان اداره آموزش و پرورش شهرستان جهت برگزاری هر چه بهتر برنامه های تئوری و عملی درس آمادگی دفاعی تاکید کرد.

همچنین کلامی سرمربی آمادگی دفاعی شهرستان، گزارش مبسوطی از عملکرد سالانه این درس ارائه و در پایان از زحمات و تلاش های همه مربیان این درس در آموزشگاه ها تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه احد فتوحی، مسئول دروس آمادگی دفاعی معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج، از عملکرد خوب سرمربی آمادگی دفاعی در اجرای برنامه ها تشکر کرده و با بیان اینکه هماهنگی رده ها چه درون سازمان و یا خارج سازمان می تواند کمک مضاعفی جهت انتقال مفاهیم انقلاب و یا دفاع مقدس برای دانش آموزان داشته باشد.

وی همچنین رصد و نظارت مربیان این درس در برگزاری کلاس های تئوری و یا اردوهای عملی را امری ضروری دانسته و با تاکید بر جایگاه مربیان زحمتکش در این عرصه، خواستار اجرای دقیق برنامه ها بر اساس ماموریت های سازمانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها