خبرهای داغ:

انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از سرنوشت سازترین انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: این انتخابات بیش از گذشته دارای اهمیت است، انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از سرنوشت سازترین انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته است.
کد خبر: ۹۳۴۵۵۲۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱

مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات فرمودند: حضور در انتخابات یکی از مستحکم ترین وسیله هایی است که این ملت می تواند آن را مثل یک زره پولادین در مقابل خود و در مقابل حمله دشمنان و سوءنیّت و بد دلی مستکبران و دخالت کنندگان نگه دارد.

با نزدیک شدن به انتخابات و اهمیت حضور مردم در این صحنه بزرگ و سرنوشت ساز حجت الاسلام و المسلمین مهدی محمدی وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه اظهار کرد: این انتخابات بیش از گذشته دارای اهمیت است، انتخابات خرداد ۱۴۰۰ از سرنوشت سازترین انتخابات‌ها در چهار دهه گذشته است.

وی افزود: البته انتخابات همیشه از رویدادهای مهم بوده چون جمهوری اسلامی ایران بر پایه رأی مردم است، همه تلاش کنیم مشارکت حداکثری در این انتخابات صورت گیرد.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه با بیان اینکه حضور در انتخابات به واسطه دشمنان داخلی و خارجی که داریم، رأی به سیستم سیاسی کشور است، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم همیشه بر تصمیمات دشمنان خارجی ما تأثیرگذار بوده است.

محمدی وند با اشاره به اینکه در شرایط کنونی برای انتخابات پیش رو با دو نقشه رو برو هستیم، گفت: یک نقشه از طرف خودی می باشد که در انتخابات بحث مشارکت حداکثری مطرح است و دیگری نقشه دشمن  است که تلاش می کند در انتخابات بحران ایجاد کند تا این انتخابات برگزار نشود و یا حداقل حضور را شاهد باشد.

 وی تصریح کرد: در این مرحله ما با مشکلات جدیدی روبرو هستیم باید شرایط جدید را بدانیم و طبق شرایط برنامه ریزی کنیم تا خطا و اشتباه نداشته باشیم، باید بدانیم چه تفکری می تواند ملت را نجات دهد.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه عنوان کرد: اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گام دوم است در این شرایط هر انتخابی و هر حضوری یک ضمانتی برای کشور و مردم ایجاد می کند.

محمدی وند در ادامه اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات هشت مولفه را به همراه دارد حضور حداکثری در انتخابات سبب ایجاد تولید قدرت ملی با حضور مردم، رفع آسیب ها، برطرف کردن تهدیدات، تاثیر در پیشرفت های مختلف، بالا رفتن  مقبولیت نظام توسط مردم، افزایش قدرت مدیریت در داخل و خارج کشور، ایجاد ثبات سیاسی، افزایش درجه همبستگی و وحدت گروه  و در نتیجه تقویت ارکان نظام در تصمیم گیری و تصمیم سازی  می شود.

وی با بیان اینکه 10 ویژگی‌ رئیس ‌جمهور مطلوب از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، مدنظر است، اضافه کرد: رئیس جمهور مطلوب با کفایت، مردمی و با ایمان، ضد فساد، عدالت خواه، امیدوار به آینده، در مشکلات و رفع مشکلات توانمند، معتقد به توانمندی های داخلی، دارای عملکرد انقلابی، و معتقد به جوان ها باشد.

هادی سیاسی بسیج در شهرستان سرخه در خاتمه گفت: در این شرایط بیش ترین تبلیغ باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باشد، مراقب نقشه های دشمن باشیم و نگذاریم افرادی با حاشیه سازی مانع این حضور شوند، مراقب باشیم که دشمن ما را به دو دستگی تبدیل نکند و بین ما تفرقه و اختلاف نیندازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار