خبرهای داغ:

جلسه هیئت هم اندیشی ورزشی در سرخه برگزار شد

جلسه هیئت هم اندیشی ورزشی با حضور اعضای هیئت در حوزه کوثر سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۳۸۴
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ جلسه هم اندیشی هیئت اندیشه ورز ورزشی با حضور اعضای هیئت و با هدف سامان دهی و برنامه ریزی مسائل و برنامه های ورزشی بانوان بسیجی در سطح شهرستان سرخه در حوزه کوثر برگزار شد.

زینب داوودی رابط بسیج خواهران در شهرستان سرخه در این جمع ضمن بزرکداشت دلاورمردی ها و رشادت های جوانمردان عرصه دفاع و جهاد و خصوصاً شهدای فتح خرمشهر اظهار کرد: آزادسازی خرمشهر با تکیه بر علم و ایمان نیروهای داخلی از نقاط عطف تاریخ معاصر ایران به شمار می آید به طوری که امام راحل در این خصوص فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی با اشاره بر اهمیت ورزش در سلامت روح و روان همه افراد جامعه و خصوصاً بانوان بر اهتمام در برگزاری کلاس دفاع شخصی و راه اندازی دوباره کلاس های پیلاتس، آمادگی جسمانی و والیبال که به علت شیوع ویروس منحوس کرونا تعطیل شده و به حالت غیر فعال درآمده بودند، تاکید کرد.

رابط بسیج خواهران در شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: همچنین باید برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری هفته ای کلاس آمادگی جسمانی و برنامه ماهانه کوهپیمایی ویژه اعضای شورای حوزه کوثر در یک روز مشخص صورت گیرد.

داوودی اجرای برنامه ورزشی براساس سند انتظار بسیجیان را مهم دانست و گفت: کلیه تیم های ورزشی همچون کوهپیمایی، پیاده روی، تیراندازی و آمادگی جسمانی حوزه باید درسامانه سند انتظار بسیجیان ثبت شود.

همچنین در این جلسه مصوب شد علاوه بر برگزاری مسابقات، حداقل برای شرکت کنندگان هر رشته ی ورزشی هرماه یک مرتبه کلاس افزایش مهارت گذاشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها