خبرهای داغ:
همزمان با ارتحال امام تمرین فوتسال بسیجیان و کلاس اخلاقی به همت بسیجیان پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۷۷۳
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با ارتحال بنیان گزار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) تمرینات فوتسال به همت بسیجیان پایگاه امام خامنه ای (مدظله) برگزار شد. این برنامه با کلاس تربیتی و اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده پایگاه همراه بود.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی فرمانده پایگاه در جمع بسیجیان با اشاره به اینکه هر چه داریم از امام (ره) و شهدا است و باید همواره پیرو راه آنها باشیم، اظهار کرد: یکی از توصیه‌های جدی بنیانگذار جمهوری اسلامی تأکید بر پشتیبانی از ولایت فقیه ضامن سلامتی انقلاب است.

وی با بیان اینکه چهار ویژگی امام از نگاه شهید مطهری ایمان، عامل به مردم و دارای روحیه پیگیری، تلاش و استکبار ستیزی بود، افزود: همین روحیه استکبار ستیزی و توجه به مردم امام (ره) یار و یاور مظلومان جهان بوده است.

فرمانده پایگاه امام خامنه ای (مدظله) در ادامه با تاکید بر اینکه ورزش بر روی جسم و روحیه فرد بسیار تاثیر گذار است پس ورزش را همیشه در برنامه خود قرار دهیم، گفت: ورزش یکی از مفیدترین و سالم ترین سرگرمی هایی است که می توانید اوقات فراغت خود را با آن پر کنید.

براتی اضافه کرد: ورزش می تواند در کنار سلامت جسم به سلامت و شادابی روح و روان شما کمک کند و به دنبال آن تندرستی را برای شما و جامعه به ارمغان آورد. شما نوجوانان و جوانان تلاش کنید تا به طور مداوم به شکل برنامه ریزی شده ورزش را در برنامه های خود قرار دهید و بر انجام آن پایبند باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها