خبرهای داغ:
شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی استان فارس، در آستانۀ ۱۴ خرداد اقدام به صدور بیانیه‌ای کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۱۵
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، شـورای هماهـنگی تبلیـغات اسـلامی استان فارس، در آستانۀ 14 خرداد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد:چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه اش ، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

« بـسـم الله الـرحـمن الـرحیـم »

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه اش ، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

آری امام خمینی «رحمت الله علیه» ودیعه ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت «علیهم السلام» بود که توانست تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم باشد و تعالیم حیات بخش نبوی و علوی را جامه عمل پوشانده و با انقلاب و نهضتش ، زمینـۀ طلوع خورشید ولایت عظمی «ارواحنافداه» را فراهم خواهد نمود.

در چهاردهم خردادماه 1368، مردی چشم از جهان فروبست که زندگی او تمامی سیاستمداران بزرگ دنیا را مبهوت خود ساخت و قلب های آزادگان جهان را به خویش متوجه کرد ، شخصیتی که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایش ، توانست تمامی مرزهای جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان و حق جویان و حق طلبان عالم را تسخیر وهمۀ تشنگان معرفت و آزادیخواهی را مجذوب خود کند و روز به روز راهش و انقلابش نورانی تر شده و مخاطبان بیشتری را در سطح بین الملل جذب کند.

اگرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن ، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه ای «مد ظله العالی» راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست ، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد .

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ امام راحل عظیم الشأن اعلام می دارد ؛ در تمامی شهرستان های استان با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، برنامه های یادبود و تجدید بیعت با آرمان های آن امام همام برگزار می گردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها