خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

انتخابات ۲۸ خرداد انتخابات سرنوشت‌سازی است

همدان-جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بابیان اینکه انتخابات ۲۸خرداد انتخابات سرنوشت‌سازی است،گفت: وظیفه داریم مردم را برای حضور حداکثری ترغیب کنیم و در برابر یزیدیان و امویان، حسینی‌وار وارد صحنه شویم.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۴۷
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹

انتخابات ۲۸ خرداد انتخابات سرنوشت‌سازی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مهدی فرجی در نشست بصیرتی بسیج اصناف همدان ضمن تسلیت به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب امام خمینی (ره) اظهار داشت: بازاریان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند، بزرگانی که در تنگناها دست ما را می‌گیرند چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب، در دفاع مقدس، در حوادث طبیعی و در جبهه مقاومت، مجموعه بازاریان و اصناف کمک شایانی داشتند و خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه در زمان کرونا اگر کمک مجموعه بازار و اصناف نبود ما با مشکل مواجه می‌شدیم، گفت: در پیک چهارمی که اتفاق افتاد حمایت و اقداماتی که این مجموعه انجام داد کمک کرد تا با آسیب کمتری خارج شویم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: وقتی با مشکل کپسول اکسیژن مواجه شدیم مجموعه اصناف به میدان آمدند و ما توانستیم بیش از ۵۰۰ عدد کپسول اکسیژن فقط به شهرستان رزن اهدا کنیم که اگر این اقدام انجام نمی‌شد ۲۰ الی ۳۰ بیمار فوتی داشتیم.

وی خطاب به بازاریان گفت: تعطیلی بازار در این کرونا به سختی گذشت اما با بصیرتی که شما داشتید کمک بزرگی بود که ما بتوانیم جلو این حوادث بزرگ را بگیریم.

سردار فرجی افزود: دشمن در سال ۹۹ دنبال این بود که حوادثی را رقم بزند و برای این امر سرمایه‌گذاری کرد اما با نجابت و بصیرتی که مردم داشتند این حوادث رقم نخورد یا به نفع جبهه انقلاب تمام شد.

وی ادامه داد: دشمن دنبال این بود که در سال ۹۹ حوادثی را رقم بزند که ما به ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و حماسه بزرگ نزدیک نشویم بنابراین اقداماتی مانند ترور شهید «فخری زاده» انجام داد اما به یاری خداوند توانستیم، قدرتمند از این حوادث عبور کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: اگر انقلاب پیروز شد نقش بازار و اصناف یک نقش موثر بود، در هشت سال دفاع مقدس نقشی که بازار داشت و شهدایی که تقدیم شد یک نقش ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه در ۲۸ خرداد ماه نیز با ورود بازاریان با بصیرت حماسه خلق می‌شود، گفت: همه زحمات شما قرار است با یک اقدام انقلابی، عاشورایی و حسینی‌وار در ۲۸ خرداد ماه رقم بخورد.

سردار فرجی با بیان اینکه حضور در انتخابات یک تکلیف شرعی است، گفت: آمریکا تمام توان خود را بکار گرفته اما ما یک کشور قدرتمند هستیم.

وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری داریم که اگر یک دولت انقلابی و قوی روی کار بیاید مشکلات قابل حل خواهد شد، ابراز کرد: بیشترین تحریمی که وجود دارد برای کشور ایران است؛ ما وقتی می‌توانیم در حوزه نظامی دارای قدرت باشیم که در خلیج فارس و در جبهه مقاومت حرف اول را بزنیم، می‌توانیم در دیگر حوزه‌ها نیز قدرتمند شویم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آمریکا و اسرائیل هم متوجه قدرت جمهوری اسلامی شده‌اند و از تمام توان و ظرفیت‌های خود برای مقابله با ما استفاده می‌کنند و در موضوع انتخابات نیز به طور جدی ورود پیدا کرده‌اند و به دنبال دوقطبی‌سازی، سه قطبی‌سازی، ایجاد مشکلات، تحریم و تخریب هستند.

وی در پایان با بیان اینکه انتخابات ۲۸ خرداد یک انتخابات سرنوشت‌سازی است، گفت: ما وظیفه داریم عموم مردم را برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی تشویق و ترغیب کنیم و در برابر یزیدیان و امویان، حسینی‌وار وارد صحنه شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات