خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
همدان-مسئول دفتر نمایندگی درسپاه انصارالحسین (ع)استان همدان با بیان اینکه حضور در انتخابات آبرو و عزت‌دهی به جمهوری اسلامی و مشروعیت انقلاب الهی است، گفت: حضور حداکثری تولید قدرت، عزت و امنیت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۴۸
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

حضور حداکثری در انتخابات تولید قدرت، عزت و امنیت می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسین علیی ضمن تسلیت به مناسبت سی و دومین سالگرد رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد و شهادت رئیس مذهب جعفری اظهار داشت: امام بزرگوار ما بنیانگذار این انقلاب بود و با پشتوانه مردم این حاکمیت الهی را محقق کردند و با نگاه بلند کلامی و الهی این انقلاب را به وجود آوردند.

وی گفت: علاوه بر ابلاغ و دریافت وحی، تشکیل حکومت نیز یکی از وظایف انبیا و اوصیا است، در شرایطی که وصی در غیبت باشد این وظیفه هم برعهده فقها است.

مسئول دفتر نمایندگی درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است، گفت: بعد از انقلاب استکبار بیشترین حمله را به ایران داشت و هشت سال جنگ را به ما تحمیل کرد.

وی با بیاین اینکه بیشترین آسیب اقتصادی را اصناف می‌بینند و اولین هدف نابسامانی‌ها اصناف هستند، افزود: اصناف و بازار خوب عمل کردند و همیشه در صحنه حضور داشتند و در بحران‌ها کمک چشمگیری به انقلاب داشتند.

علیی با اشاره به اینکه نگاه به انقلاب با نگاه به یک نظام سیاسی متفاوت است، گفت: انقلاب بنا به تعریف ماهیت انقلاب کلامی و الهی است و نسخه حکومتی اسلام است و بنا به تعریف مقام معظم رهبری، اصول و محکمات انقلاب همان اصول و محکمات اسلام ناب است؛ انقلاب می‌خواهد در جهت عرضی اسلام ناب قرار بگیرد نه در جهت طولی بنابراین فراتر از یک نگاه سیاسی است.

وی با بیان اینکه وقتی که انقلاب فراتر از یک نظام سیاسی شد به طور قطع یک جریان سیاسی است، گفت: وقتی یمن درحال جنگ است این انقلاب است که می‌جنگد بنابراین انقلاب فراتر از یک نظام سیاسی است.

مسئول دفتر نمایندگی درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: نگاه ما به انقلاب فراتر از جریان اصلاح طلب و یا جریان اصولگرایی است اما اگر این دو جریان هم در حال رقابت هستند انقلاب فراتر از همه اینها است، وقتی مقام معظم رهبری کلمه انقلاب را کلیدواژه خود قرار می‌دهد یعنی عبور از این جریانات و سپاه در این زمینه وظیفه حفاظت از انقلاب را دارد.

وی گفت: مشارکت ما برای حفظ این انقلاب درعرصه‌های سیاسی مشارکت در انتخابات است و حضور در راهپیمایی‌های ۲۲بهمن و... که واجب و ضروری است.

علیی با بیان اینکه حضور در انتخابات آبرو و عزت‌دهی به جمهوری اسلامی و مشروعیت انقلاب الهی است، ابراز داشت: حضور حداکثری تولید قدرت، عزت و امنیت می‌کند.

وی با اشاره به مراحل پنجگانه تشکیل انقلاب افزود: تقویت انقلاب و ساختن تمدن اسلامی برای ظهور، جز با گفتمان و نهادینه کردن انقلاب امکانپذیر نیست.

مسئول دفتر نمایندگی درسپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: انقلاب در حال حرکت است، توقف ندارد هرچند مشکلاتی وجود دارد اما ما باید مسیر انقلاب را برای ظهور ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه مشارکت در انتخابات برای حفظ انقلاب است بنابراین با این نگاه در انتخابات شرکت می‌کنیم و ظهور را نزدیک می‌کنیم، گفت: عدم شرکت در انتخابات راه‌حل نیست، حضور در انتخابات راه‌حل است تا دولت انقلابی تشکیل دهیم، دولتی که دغدغه‌اش مشکلات معیشتی مردم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات