خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندر گز:رحلت امام بزرگوار شُک بزرگ بر ملتی بود که با دستی خالی ولی دلی پر از امید و باتکیه بر توکل به خداوند و به رهبری ایشان دست به تغییری عظیم برای سرنوشت خویش زدند
کد خبر: ۹۳۴۷۹۲۹
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹

۱۵خرداد حاصل اصول و ایستادگی ها

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ پاسدار سید علی حسینی فرمانده سپاه بندر گز در آستانه رحلت حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد در گفتگو با خبر گزاری بسیج:رحلت امام بزرگوار شُک بزرگ بر ملتی بود که با دستی خالی ولی دلی پر از امید و باتکیه بر توکل به خداوند و به رهبری ایشان دست به تغییری عظیم برای سرنوشت خویش زدند.

وی گفت: شاید آن زمان اذهان عمومی پر از اضطراب و دلهره بود،برای بی صاحب ماندن نهضت و قیامشان.اما دور اندیشی امام و آینده نگری ایشان هیچ گاه نگذاشت دلهره ها و اضطراب مردم پایدار بماند.

امام رحمت الله علیه ساز و کار انقلاب را با جهت گیری اسلامی بسته بود تا شکل زندگی این ملت قالب و معنای اسلامی پیدا کند.

سرهنگ حسینی بیان کرد: براى اینکه به هدف برسیم، باید راه را گم نکنیم براى اینکه راه را گم نشود، باید نقشه‌ى اصلى و اساسى، جلوى چشم ما باشد که آن را بشناسیم و بدانیم. نقشه‌ى امام، کار اصلى امام، بناى یک نظم مدنى - سیاسى براساس عقلانیت اسلامى بود.

فرمانده سپاه بندر گز تصریح کرد: واقع ۱۵خرداد حاصل اصول و ایستادگی ها بود؛ جوان ترها بدانند قیام ۱۵خرداد حاصل یک بیداری اندیشه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها