کلنگ زنی دو پروژه جدید آموزشی در شهریار و آجُرچینی آنها در دولت آینده

فرماندار شهریار علاوه برشانه خالی کردن طرحهای مهم‌ نیمه کاره در این شهرستان و واگذاری آنها به نهادهای ثالث ، از کلنگ زنی دو مدرسه دیگر در روزهای آینده خبر داد،که تکمیل آنها در دولت بعدی صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۵۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج‌ از غرب استان تهران: در حالی که به اتمام کار دولت دوازدهم در روزهای آینده نزدیک می شویم، به نظر می رسد نماینده دولت در شهرستان شهریار قصد دارد  تا اضافه برمشکلات کنونی، وظایف  نوین و غیرقابل پیش بینی شده ای  را نیز بر دولت بعدی محوًل کند.

 

فرماندار در توجیه بی کفایتی دولت کنونی  مبنی بر عدم اتمام طرحهای نیمه کاره در این شهرستان ،(نبود سرمایه گذاران و پای کار نیامدن دیگر ادارات) را بهانه کرد و در جلسه شورای اداری، که پیشتر برای حل و فصل مُعضلات شهر اندیشه تشکیل شده بود، خود را اینگونه تبرئه کرد.

 

نورالله طاهری، به مهمترین پروژه نیمه کاره یعنی بیمارستان 200 تختخوابی این شهر اشاره کرد و از شبکه بهداشت، شرکت عمران، شهرداری و سایر افراد مرتبط با این طرح خواست، نیروهایی را که می توانند این زمین و مجوز آماده را به بیمارستان تبدیل کنند،‌جذب نمایند، تا به این ‌مشکل فیصله داده شود.

 

فرماندار در خصوص زمین‌ هفده هکتاری فاز 6 اندیشه هم شهرداری را موئظف کرد، تا با انعقاد تفاهم‌نامه ای آن را به صورت فضای سبز در آورد.

 

طاهری همچنین تکمیل مدرسه نیمه کاره فاز 5 اندیشه را مجدداً روی دوش شهرداری گذاشت و در این خصوص هم گفت، با همکاری این‌نهاد باید تا آخر سال به بهره برداری برسد.

 

از سویی دیگر، این مقام محلی در شهریار از کلنگ زنی دو مدرسه دیگر در روزهای آینده خبر داد، که به گفته او پیشبرد این پروژه ها نیازمند عزم‌ و جزم مسئولان کمیته امداد است، آنهم پروژه هایی که تکمیل آنها باید توسط اداره آموزش و پرورش شهرستان شهریار و روی میز استاندار‌ جدید در دولت سیزدهم صورت گیرد.

 

 انتهای پیام//

ارسال نظرات