خبرهای داغ:

۲۳۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهرود پیش بینی شد

شاهرود_فرماندار شاهرود از پیش بینی ۲۳۸ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۴۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
۲۳۸ شعبه اخذ رأی در شهرستان شاهرود پیش بینی شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان شاهرود، با بیان اینکه به دستور ستاد انتخابات برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع کرونا تعداد شعبه‌های اخذ رأی شهرستان به نسبت دوره‌های پیش بیشتر شد، افزود: تمهیداتی اندیشیده شد تا مردم در نزدیک‌ترین شعبه و بدون معطلی بتوانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
وی اظهار کرد: از مجموع ۲۳۸ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان ۱۹۳ شعبه ثابت و ۴۵ شعبه سیار است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود یادآور شد: از این تعداد ۱۵ شعبه نیز ویژه خواهران و پنج شعبه در بخش‌های مرکزی و بسطام مخصوص انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است.
جلالی با اشاره به استقرار ۱۵۶ شعبه در شهر شاهرود و بخش مرکزی شهرستان، ابراز کرد: ۵۹ شعبه در بخش بسطام و ۲۳ شعبه در بخش بیارجمند هم برای ارائه خدمت به مردم آماده می‌شود.
وی با بیان اینکه برخلاف تصور و قضاوت‌های نادرست معاندان نظام درخصوص کاهش مشارکت در انتخابات، اتفاق بسیار خوبی در این بخش رقم خورد، تصریح کرد: تعداد داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا‌ها و شهر‌های شهرستان شاهرود در این دوره به نسبت دوره‌های پنجم و چهارم افزایش چشمگیری داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها