انقلاب اسلامی با رهبری دو امام به قدرت برتر دنیا تبدیل شده است

هامون-امام جمعه هامون گفت: امروز انقلاب اسلامی به قدرتمندترین انقلاب‌های جهان تبدیل شده و دولت اسرائیل که فکر می‌کرد ابرقدرت جهان است از تشکیل کابینه عاجز مانده است.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۶۱
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، حجت الاسلام ابراهیم گزمه در جمع نمازگزاران شهرستان هامون ضمن تسلیت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی، سالروز  انتخاب حضرت آیت الله خامنه‌ای به عنوان رهبر انقلاب را که انصافا انتخاب شایسته‌ای بود و خلف صالح امام توانست راه ایشان را ادامه دهد را تبریک و تهنیت می گویم.

وی با اشاره به این مطلب که در سه دهه گذشته بعد از اینکه حضرت آقا سکان داری انقلاب را برعهده داشتند جا پای امام گذاشته است افزود: جای شکر دارد که مسیر امامین انقلاب یکی است، دشمنان فکر می‌کردند با رحلت امام (ره) کار انقلاب هم تمام است، اما امروز به یکی از قدرتمندترین انقلاب‌های جهان تبدیل شده ایم.

امام جمعه شهرستان هامون بیان کرد: انقلاب اسلامی هنگامیکه به ثمر رسید همه جهان پیشبینی کردند که این انقلاب زیاد دوام نمی‌آورد، اما امروز چهار دهه از عمر پر برکت آن می‌گذرد و دشمنان یکی یکی به زباله دان تاریخ می‌پیوندند این لطف خدا و نفس پاک امام و یارانش است.

این مسئول تصریح کرد: قیام ۱۵ خرداد قیام برای خدا و احیای اسلام بود، هدف امام و یارنش حاکمیت اسلامی به تمام معنا برگرفته از مکتب اهل بیت علیهم السلام بود.

امام جمعه هامون با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تصریح کرد: ششمین پیشوا ما همانند اجدادش به شهادت رسید، اما ایشان توانست مکتب جعفری را حفظ کند و شاگردان بزرگی را تربیت کرد که انقلاب ما هم از همین مکتب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین گزمه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور اسرائیل این روز‌ها شکست پس از شکست را تجربه می‌کنند که حتی از تشکیل کابینه هم عاجز ماند و شکست خورد.

وی گفت: جبهه مقاومت در یمن امروز قدرتمندانه پیروزی‌های بزرگی کسب می‌کنند این به لطف خدا و انقلاب اسلامی است.

امام جمعه هامون با اشاره به این مطلب که بعضی از نامزد‌ها وعده می‌دهند که ما یارانه و پول می‌دهیم، این اشتباه است باید بگوییم که چه برنامه‌ای برای اشتغال دارید،اظهار داشت: هدف نامزد‌های انتخاباتی اشتغال برای افراد باشد، مردم کار‌ها و برنامه‌های آن‌ها را رصد کنند و ببینند کدام یک اصلح‌تر است.
ارسال نظرات