ساری-حجت الاسلام دکتر تقی پور  تاکید کرد: دشمن به دنبال انحراف جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۴۸۰۷۴
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام دکتر حسین تقی پور امام جمعه رامسر ضمن گرامیداشت سالروز رحلت ملکوتی امام خمینی (ره)، قیام ۱۵ خرداد و نیز سالروز شهادت صادق آل عبا (ع) با اشاره به انتخابات  گفت: چهار انتخاباب را پیش رو داریم از ریاست جمهوری تا انتخاب شورای شهر و روستا لذا باید در انتخاب، به محضر خدای متعال پاسخگو باشیم.
 
حجت الاسلام دکتر تقی پور، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خمینی (ره)، افزود:رهبر معظم انقلاب درباره احراز صلاحیت‌ها و شورای نگهبان حرف‌های قاطعی زدند،   اما به آن‌هایی که گزارش‌های نادرست، داده بودند و زندگی اشخاص را روی صفحه مجازی ریختند، گفتند که باید جبران کنند.
 
امام جمعه رامسر در ادامه با تصریح بر اینکه ما در پیچ تاریخی هستیم، اضافه کرد: در این برهه از زمان اگر درست تصمیم نگیریم، دچار خسارت می‌شویم و خون شهدا هدر خواهد رفت؛ لذا باید تصمیم اساسی بگیریم.
 
حجت الاسلام دکتر تقی پور ناامیدی را  بزرگترین سم برای جامعه دانست و خاطرنشان کرد: اگر تا چهار سال دیگر ۵ مولفه را داشته باشیم، جز ابرقدرت‌های دنیا است، لذا  ایران اسلامی با رهبری، ولی فقیه در راه دستیابی به قدرت است.

به گفته امام جمعه رامسر، انرژی هسته ای، صنعت هوافضا، صنایع دفاعی و موشکی و فناوری‌های دانش بنیان از جمله مولفه‌های قدرت ایران است لذا در سبک زندگی دچار ضعف هستیم که باید این ضعف را برطرف نماییم.
 
حجت الاسلام دکتر تقی پور با بیان اینکه ایران صادرکننده تکنولوژی صنایع دفاعی است، افزود:ایران صادرکننده تکنولوژی موشکی به محور مقاومت است لذا اگر امروزه غزه بر رژیم غاصب پیروز می‌شود و گنبد‌های آهنین رژیم اشغالگر نتوانست موشک‌های مقاومت را رد یابی کند، بخاطر بخاطر آن است که ایران تکنولوژی موشکی ایران را صادر می‌کند نه خود موشک را؛ بنابراین اگر ایران اسلامی بخواهد موشک صادر کند، قطعا رژیم اشغالگر هیچ امنیتی نخواهد داشت.
 
امام جمعه رامسر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره علم «العلم سلطان من وجده صال و من لم یجده صیل علیه»، خاطرنشان کرد: ایران جز کشور‌هایی است که دارای صنعت هوافضابوده و به این علم دست پیدا کرده است حتی در سلول‌های بنیادی هم جز برترین کشور‌ها هستیم.
 
حجت الاسلام دکتر تقی پور با تصریح براینکه دشمن در مذاکرات و در مسائل دیگر برعلیه ایران دست به فشار می‌زند بخاطر گرفتن فاکتور اقتدار و قدرت ایران اسلامی است، گفت: ما در مهندسی اجتماعی دچار ضعف هستیم، لذا دشمن در رغبت اجتماعی مردم دست کاری می‌کند یعنی پسند‌ها و رفتار‌ها را مدیریت می‌کند.
 
امام جمعه رامسر در ادامه با بیان اینکه باید در فضای مجازی به فناوری‌های لازم برسیم، خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده فضای مجازی در محاسبات اجتماعی  تغییرات ایجاد کرده است که اگر در این بخش نتوانیم درست عمل کنیم گاهی حق ناحق و حق ناحق می‌شود؛ لذا دشمن از همین ضعف‌ها  در انتخابات، ازدواج، روابط اجتماعی، و .. وارد عمل شد و در محاسبات فکری مردم تغییر ایجاد کرد.
 
حجت الاسلام دکتر تقی پور ادامه داد: عصر استعمار کهنه یعنی اشغال کشور،   استعمار نوین یعنی آوردن مهره‌هایی مثل خاندان پهلوی در کشور هم گذشته است و امروزه دشمن با  استعمار فرانو در تلاش برای منحرف کردن جامعه اسلامی است نه کشور را اشغال می‌کند نه مهره‌های خود وارد کشور می‌کند بلکه  طوری اثر می‌گذارند که جوانان و مردم مثل آن‌ها فکر کند.
 
امام جمعه رامسر  تاکید کرد: در استعمار فرانو، انتخابات دیگر چهره محور  و حزب محور نیست، بلکه گفتمان محور است، و هرکسی گفتمان قوی‌تر و برتر دارد، مورد توجه دشمن بوده و درتلاش است تا مردم به او رای ندهند.
 
حجت الاسلام دکتر تقی پور افزود:رهبر معظم انقلاب فرمودند: در مناظرات  حرف از فضای مجازی و روابط خارجه نزنید چرا که یک انحراف است، بلکه مشکل اصلی بیکاری، ازدواج، کمک کاری مسئولین، معیشت، و فساد و اشتغال است.
 
حجت الاسلام دکتر تقی پور با تاکید بر اینکه باید با تبیین و روشنگری  شرایط موجود را برای  تحولی بزرگ آماده کرد، گفت: هرکسی در فضای مجازی است، روشنگری کند، یا اینکه دسترسی به فضای مجازی ندارد، به صورت چهره به چهره به تبیین در مسئله انتخابات بپردازند تا خون حاج قاسم‌ها هدر نرود.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها