بیانیه سازمان بسیج اساتیداستان به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد

سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام 15 خرداد بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۰۰
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  متن این بیانیه به شرح زیر است؛  چهاردهم خرداد ماه یادآور ارتحال اندوه بار حضرت امام خمینی ره، بزرگترین چهره تاریخ معاصراست.شخصیت بزرگی که با طهارت روح ، قدرت و و عظمت ایمانی خود ، نهضت اسلامی ایران را با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷ به پیروزی رساند. 

پانزدهم خرداد بدون شک نقطه عطف تاریخ ایران و روزی است که ملت ایران با نام خدا،اسلام و قرآن قیام نموده و پشت سر مرجع تقلیدی بزرگ مبارزات خود را آغاز کرد و الگویی کامل از مبارزه به تمامی آزادی خواهان ارائه کرد.

انقلاب اسلامی نه تنها یک تحول عمیق و تاثیر گذار در حوزه اندیشه سیاسی معاصر ایجاد کرد ،بلکه در عمل ملت ایران را برای همیشه از استبداد داخلی و سلطه استعمار خارجی ها رها کرد ، انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت در جهان دو قطبی را به هم ریخت و منشا بیداری مسلمانان و مستضعفان در جهان شد.

امروز در حالی سی و دومین سال ارتحال آن ابرمرد تاریخ معاصر را گرامی می داریم که در سایه هدایت ها و رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی  )هویتامین اسلامی و مردمی انقلاب،  حفظ و تحکیم شده و نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها به بالندگی و اقتدار در منطقه و جهان رسیده، بلکه الهام بخش روح بلند آزادگی به تمام کشورهای مستقل عالم از خلیج فارس تا کشورها ی آمریکا ی جنوبی شده است. 

آنچه در امروز و اکنون جامعه انقلابی ایران برای مردم و مسؤولان اهمیت دارد آنست که اگر سربلندی، پیشرفت، استقلال و آزادی و اسلام را می‌خواهیم در مقام نظر در تبیین و حفاظت از مکتب و اندیشه های امام خمینی ره بکوشیم و در مقام عمل با حرکت استوار در این مسیر در برابر دشمنان قسم خورده ملت شریف ایران مقاومت کنیم که وعده الهی حق است و پیروزی از آن ماست.

بدون تردید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی  )طی سی و دو سال گذشته به عنوان پرچمدار تداوم راه و مکتب امام با رهبری مدبرانه و عزتمند و اقتدار، انقلاب را با وجود تمامی تهدیدات سخت و نرم دشمنان به سرکردگی استکبار جهانی از گردنه‌های خطرناک به سلامت عبور داده است. 

اکنون در چهل و دومین سال حیات جمهوری اسلامی سازمان بسیج اساتید استان کهگیلویه و بویراحمد 

به همه مسؤولان، نخبگان و دلدادگان راه امام متذکر می‌شود که با بهره گیری از نقشه راه نظام در (بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی  )حفاظت از راه و مکتب امام و انتقال آن به نسلهای آینده را سرلوحه بیان و عمل و رفتار خود قراردهند و با عزمی راسخ در جهت شکل گیری تمدن نوین و بزرگ اسلامی گام بردارند.  

در پایان با پاسداشت مجاهدت‌های مردم غیور ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف از ۱۵ خرداد ۴۲ تا امروز، ضمن تجدید بیعت با رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی  ) تجدید میثاق کرده و به روح پرفتوح آن پیر سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و با خلف صالح ایشان پیمان می‌بندیم که تا زنده‌ایم رزمنده‌ایم و در خط و مکتب امام خواهیم ماند. 

 

انتهای پیام 

ارسال نظرات