خبرهای داغ:
استاد شبکه روشنگری استان همدان:

شبکه‌ روشنگری باید شبکه‌ای بیدار و فعال باشد

کبودراهنگ- استاد شبکه روشنگری استان همدان گفت: ما در شبکه روشنگری باید از مرزها، خون شهدا و کشور دفاع کنیم، این شبکه‌ها باید شبکه‌ای بیدار و فعال باشد.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۰۵
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵

شبکه‌ روشنگری باید شبکه‌ای بیدار و فعال باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام محمدی پیام در نشست جمهور ۱۳ که با حضور مبلغین، راویان و مروجین شبکه روشنگری سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد، اظهار داشت: سلسله و شجره روشنگران یک سلسله مبارک است و در رأس قله شبکه روشنگری شهدا قرار گرفته‌اند و شهدا شاخص هستند.

وی با بیان اینکه شهدای ۱۵ خرداد در قله روشنگری هستند، افزود: شهدا در قله مسیر را روشن کردند تا ما از اصل اسلام، انقلاب، امام و اصل جمهوری اسلامی فاصله نگیریم.

استاد شبکه روشنگری استان همدان اضافه کرد: شما روشنگران در شبکه روشنگری در دامنه این قله قرار گرفته‌اید، یعنی بعد از شهدای ۱۵ خرداد شما در دامنه این قله باید مراقب باشید کسی در جزئیات جمهوری اسلامی دچار خطا نشود.

وی با بیان اینکه شما باید در این سلسله در جمع شهدا، صدیقین، انبیا و صالحین باشید، گفت: صالحین، خود شبکه روشنگران هستند و شما در یک شبکه هستید که این شبکه، شبکه هدایتگری جامعه است بنابراین باید نگاهتان به شهدا باشد.

محمدی‌پیام افزود: در عرصه فضای مجازی باید همان کاری را کنید که اگر امروز شهید «چمران» یا شهید «سلیمانی» بود، همان کار را انجام می‌دادند.

وی با بیان اینکه شما در روشنگری باید همان سیره شهدا و معصومین را در فضای مجازی پیاده کنید، تاکید کرد: ما انتخابات ۲۸ خرداد را در پیش داریم و وظیفه روشنگران فرهنگی در این موضوع روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد مردم است.

استاد شبکه روشنگری استان همدان تصریح کرد: این روشنگری‌ها باید به صورت شبکه‌ای انجام گیرد؛ ما در شبکه روشنگری باید از مرزها، خون شهدا و کشور دفاع کنیم، این شبکه‌ها باید شبکه‌ای بیدار و فعال باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات