خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

سرنوشت ما به انتخاب ما گره خورده است

کبودراهنگ -فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: سرنوشت ما به انتخاب ما گره خورده است، اگر ما افراد درست را انتخاب کردیم قطع به یقین تغییراتی ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۳۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

سرنوشت ما به انتخاب ما گره خورده استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی در نشست روشنگری با موضوع حضور حداکثری و انتخاب اصلح که در سالن ورزشی حوزه مقاومت قهورد کبودراهنگ برگزار شد، اظهار داشت: ممکن است این سوال برای ما مطرح شود که رأی ما چه ارزشی دارد ؟ چرا باید باز پای صندوق‌های رأی برویم؟ که در پاسخ باید گفت سرنوشت ما به انتخاب ما گره خورده است، اگر ما افراد درست را انتخاب کردیم قطع به یقین تغییراتی ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند در سوره‌ رعد می‌فرماید «وقتی که شما تغییرات مثبت در خودتان ایجاد کردید، خدای متعال هم برای شما حوادث مثبت و واقعیّت‌های مثبت را به وجود می‌آورد»، بنابراین باید انتخابی اصلح صورت گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: اگر می‌خواهیم در وضع موجود تغییراتی ایجاد شود باید حرکت کرده و درست انتخاب کنیم؛ کسی را انتخاب کنیم که نگاهش صرفاً به دیگران و غرب نباشد بلکه نگاهش به داخل و جوانان باشد و بداند مشکل اصلی کشور چیست.

وی در پایان یادآور شد: ما علاوه بر اینکه وظیفه داریم حضور حداکثری داشته باشیم، باید انتخاب اصلح نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات