خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

اجرای مطلوب پروژه مهر مهمترین ماموریت آموزش وپرورش

نهاوند-فرماندار نهاوند گفت: اجرای مطلوب پروژه مهر را مهمترین ماموریت آموزش وپرورش در طول تابستان است.
کد خبر: ۹۳۴۸۲۵۲
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰

اجرای مطلوب پروژه مهر مهمترین ماموریت آموزش وپرورشبه گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش نقش آموزش و پرورش را در پیشگیری و کنترل شیوع ویروس کرونا ستود و اظهار داشت: در ایام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا نیز آموزش وپرورش می‌تواند بسیار شورآفرین باشد.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش وپرورش در پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در جامعه، اظهار داشت: سال گذشته و امسال ما درگیر ویروس منحوس کرونا بوده‌ایم و آموزش وپرورش نقش بسیار مهم و کمک کننده‌ای در پیشگیری و شیوع این بیماری داشت.

فرماندار نهاوند ادامه داد: درست است که آموزش مجازی هیچ وقت نمی‌تواند جایگزین کاملی برای تعلیم و تربیت حضوری دانشآموزان باشد؛ اما با توجه به شرایط به وجود آمده، کار معلمان نیز چندین برابر شد و با کمک و همراهی خانواده‌ها درس و تحصیل دانش‌آموزان هیچ‌گاه متوقف نشد.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه وارد پیک پنجم کرونا نشویم، باید همواره با رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی شرایطی را فراهم کنیم تا در چند ماه آینده شاهد پایان کرونا باشیم.

ناصری اجرای مطلوب پروژه مهر را مهمترین ماموریت آموزش وپرورش در طول تابستان دانست و تاکید کرد: در راستای اجرای مطلوب پروژه مهر و آمادگی کامل مدارس برای آغاز مهری پر شور و نشاط، لازم است سایر دستگاه‌ها با استفاده از ظرفیت‌های خود به آموزش وپرورش کمک کنند.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۲۸ خردادماه، گفت: ما انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را پیش رو داریم و انتظار داریم آموزش وپرورش نیز با استفاده از ظرفیت‌های خوبی که در اختیار دارد، با ترغیب جامعه هدف خود، باعث ایجاد شور و نشاط هرچه بیشتر در انتخابات شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات