خبرهای داغ:

گردهمایی جهادگران دامغان

گردهمایی جهادگران دامغان با محوریت انتخابات و حضور حداکثری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۰۸
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛گردهمایی جهادگران دامغان با محوریت انتخابات و حضور حداکثری برگزار شد.

به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان گردهمایی جهادگران این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

در این برنامه سرهنگ محسن مدرسی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج دامغان ضمن خوشامدگویی گفت: دشمنان خواهان زیر سوال بردن امنیت و سلامت انتخابات ،قبل ، حین و بعد از انتخابات هستند و به امید خدا مردم این حرکت دشمنان را عقیم می گذارند. ما باید با دعوت از مردم و روشنگری اهمیت این موضوع در جهت حضور حداکثری تلاش کنیم.
دکتر یاسر شامانی تحلیلگر سیاسی گفت: ایران یک کشور پر قدرت بوده و استعمارگران همیشه خواستار در اختیار داشتن این کشور بودند. بهترین راه ورود آنها انتخابات است. انتخاب فردی که تمایل به آنها داشته باشد.
موجودیت هر کشور در چهار چیز است: اول سرزمین است، برای مثال اسرائیل سرزمین ندارد. دوم جمعیت است، اگر مردم نباشند موجودیتی نیست. سوم حاکمیت و چهارم حکومت. حاکمیت یعنی حکومت بر مردم نظارت و احاطه داشته باشد و نیاز به دو مقوله دارد مشروعیت و مقبولیت. مقبولیت به معنای پذیرش توسط مردم است و درصد بالای مشارکت نشان از مقبولیت دارد.
ایشان در ادامه با اشاره به ملاک های فرد مورد انتخاب گفت: به چه کسی رای دهیم؟ این فرد هفت ویژگی دارد: اول دارای برنامه باشد، دوم دارای تجربیات مناسب باشد و سابقه خوبی داشته باشد. سوم انقلابی بودن است، چهارم سلامت سیاسی و اقتصادی داشته باشد، پنجم عدم وابستگی به جریان های خاص در خارج کشور داشته باشد, ششم جوان گرا بودن و هفتم توان اجماع سازی و مرجعیت سیاسی داشته باشد.
ایشان از جمله راه های پی بردن به این خصوصیات را اینچنین برشمرد: بررسی اطرافیان یک فرد میتواند در شناخت آن فرد و طرز فکر او پی برد و همچنین رجوع به کسانی که اطلاع دارند در شناسایی کسی که باید به او رای داد کمک می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها