معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت:دشمنان امروز دنبال مأیوس کردن مردم از رای دادن هستند.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۹۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ یادواره شهدای شهر دیباج همزمان با سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) و شهادت امام صادق (ع) برگزار شد.

در این برنامه سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: امام خمینی(ره) انقلابی ایجاد کرد که توانست ۴۳ سال پایدار بماند و این انقلاب برخلاف ادعای دشمنان که می گفتند چهل سالگی را نخواهد دید همچنان ادامه دارد و ان شا الله متصل به ظهور می شود.

وی افزود: یکی از علل این ماندگاری انقلاب ایران،  شهدا هستند که ما عزت خود را مدیون آنها هستیم. هنر امام خمینی(ره) ترکیب اسلامیت و جمهوریت است و این منطبق با شرع است و در ابتدای انقلاب بعضی خواهان تغییراتی بودند که حضرت امام(ره) کوتاه نیامد و شرع را رعایت کرد و راز تداوم نظام نیز این ترکیب عقلانی است.
ایشان با اشاره به راه های دشمن برای ضربه به این انقلاب و نظام گفت: دشمنان تا دیروز دنبال تهاجم فرهنگی بودند امروز دنبال مأیوس کردن مردم از رای دادن هستند و  عدم رای مردم برابر کاهش مقبولیت خواهد بود و آنها میخواهند پشتوانه مردمی این نظام را از بین ببرند.

وی افزود: در جریان احراض صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری مهم این است که اگر زمانی منافع فرد به خطر افتاد و در جمعی پذیرفته نشد چه عکس العملی نشان می دهد؟ آیا در برابر قانون تسلیم می شود؟
پرونده بعضی از عزیزان سه بار بررسی شده و اطلاعات آنها مخدوش نبوده است و  افراد باید نسبت به تصمیم شورای نگهبان تمکین کنند و آنچه رهبری در سخنرانی روز چهاردهم خرداد گفتند مربوط به شورای نگهبان نیست و مربوط به فضای مجازی و تهمت ها و مسائل آنجاست.

او ادامه داد: بعضی غرض ورزان سعی داشتند صحبت های حضرت آقا را به شورای نگهبان وصل کنند ولی این درست نیست و بعید است نتیجه بررسی ها تغییر کند.

ایشان با اشاره به اهمیت انتخابات افزود: در آستانه انتخاباتی هستیم که سرنوشت ساز است و حضرت امام(ره) فرمود اگر این نظام ساقط شود تا قرن ها دیانت سر بر نمیاورد و لذا  ایشان نفرمود اسلام، بلکه گفتند دیانت و این به معنای ضربه مهلک به اصل دینمداری است.
وی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ایران گفت: اگر در منطقه مقاومتی وجود دارد از ایران نشئت گرفته است و آنها ایران را الگو و سرمشق خود قرار داده و همانند مبارزان انقلاب با تکیه بر دین و با توسل به ائمه اطهار(ع) عمل کردند.
ایشان اضافه کرد: رای ما هم حق ما است و هم تکلیف ما است و  امروز نظام مشکلاتی دارد که باید به سرعت حل شود و کسی که می آید باید هم برنامه و هم توان داشته باشد.
ایشان در پایان ضمن ارج نهادن به مقام شهدا آرزوی روسپیدی در پیشگاه شهدا داشته و از مقام شامخ آنها طلب یاری و استعانت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها