برگزاری مراسم رحلت امام خمینی در دهلران

مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) با حضور موسوی امام جمعه دهلران و سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه؛ در اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۲۶
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت  امام خمینی(ره) و قیام خونین 15خرداد باحضور موسوی امام جمعه دهلران،سرهنگ آبدونی فرمانده سپاه ناحیه،رئیس کمیته امداددهلران،جمعی از مسئولین شهرستان و اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار شهرستان دهلران در محوطه داخلی اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دهلران برگزار شد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در این مراسم، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را گرامی داشت و گفت: بیداری امروز امت ها و سربلندی اسلام در جهان از برکات ندای ملکوتی امام راحل(ره) می باشد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات های ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تاکید کرد و افزود: مردم عزیز و ولایتمدار ایران اسلامی باحضور گسترده خود در انتخابات، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی خواهند زد و برگ زرین دیگری بر افتخارات خود خواهند افزود.

سرهنگ آبدونی نیز در ادامه مراسم،ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) افزودند: عمر با برکت امام سرشار از معنویت و موازین اخلاقی بود که لحظه به لحظه آن برای ما،درس و نکات آموزنده است.

وی عنوان کرد: مردم ما در شرایط حساس کنونی کشور باید با تبعیت از رهنمود‌های امام خمینی(ره) و نائب بر حقش،باشرکت درانتخابات و انتخاب اصلح آینده کشور را رقم بزنند.

مراسمی مشابه در بخش دشت عباس روستای عین خوش به همت ناحیه مقاومت بسیج شهید سرخه عین خوش انجام گرفت.

ارسال نظرات