به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)محفل انس با قرآن کریم توسط حوزه شهید حق نظری آسمان آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۸۳۵۷
|
۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،به مناسبت سالگرد رحلت جانسوز رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) خواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج شهید حق نظری آسمان آباد در یک اقدام خود جوش اقدام به برگزاری محفل نورانی انس کریم نمودند.

 بنا به اظهارات فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حق نظری آسمان سرگرد حمدالله شریفی برگزاری محافل انس جزو برنامه‌های مناسبتی حوزه بوده و در این خصوص اظهار داشت:قرآن کریم وتدبر در آن مایه سعادت دنیوی و اخروی انسان می شود وقرائت قرآن نوری را در دلهای شیفته ی حقیقت انسان روشن می کند ،که هرگز تا زمانی که انسان دلش با قرآن همراه باشد، به خاموشی گرایش پیدا نمی کند.

ایشان در ادامه سخنانش افزود: بسیجیان عزیز به عنوان سفیران هدایت، بایستی طوری عمل کنند و به معروفات عامل باشند، که سایر اقشار مختلف از آنها الگو گیری نموده و به قرآن وعترت گرایش پیدا کنند واین امر محقق نمی شود، مگر با اخلاق حسنه بسیجیان وتلاش مضاعف آنها  در جذب حداکثری مردم به این کتاب آسمانی ،که مایه هدایت بشریت است. 
لازم به ذکر است که در ادامه این برنامه خواهران بسیجی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند و محفل انس با قرآن کریم را با آوای دلنشین خود منور نمودند .
ارسال نظرات