مسابقات بومی محلی پایگاه های مقاومت خواهر حوزه مقاومت بسیج شهید حق نظری آسمان آباد و بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول، با اجرای مسابقه طناب کشی و دو در محل سالن فرهنگی ،ورزشی حوزه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۹۴۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقات بومی محلی در قالب برنامه‌های نشاط آور، به منظور حفظ سلامتی و تغییر روحیه بسیجیان پایگاه های مقاومت خواهر حوزه مقاومت بسیج شهید حق نظری آسمان آباد و بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه مقاومت بسیج چرداول، با اجرای مسابقه طناب کشی و دو در محل سالن فرهنگی ،ورزشی حوزه برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حق نظری آسمان آباد سرگرد حمدالله شریفی  گفت : در این دوره از مسابقات تعدادی از بسیجیان خواهر پایگاههای مقاومت تابعه حوزه آسمان آباد و بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه در قالب  تیم های طناب کشی و دو با هم به رقابت پرداختند و در پایان به تیم های برنده جوایزی اهدا گردید.

وی افزود : هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ایجاد نشاط ، افزایش آمادگی جسمانی و تغییر روحیه بسیجیان خواهر پایگاههای مقاومت تابعه در قالب بازی های بومی محلی است .

وی ادامه داد :در این دوره از مسابقات بسیجیان پایگاههای مقاومت به صورت خودجوش و داوطلبانه شرکت نمودند و استقبال خوبی از این برنامه های فرهنگی و ورزشی صورت گرفته است.

ارسال نظرات